Draadloosknop werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritske88

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Hallo, kan iemand mij helpen, ik zit namelijk met het volgende probleem.

Ik heb een laptop en boven mijn toetsenbord heb ik een knop om mijn draadloos aan en uit te leggen. Ik denkt dat deze namelijk kapot is. Kan ik deze knop ook in windows xp aanleggen? Als ik naar configuratie ga en vervolgens naar netwerkverbinding dan zie ik dat mijn draadloze verbinding is ingeschakeld, maar als ik dan netwerken zoek, dan vindt hij geen omdat mijn knop uit staat en het lampje van mijn draadloos netwerk staat ook uit.
Hoe kan ik dit oplossen???

dank u bij voorbaat.

Ik heb een Asus met hetzelfde probleem, maar bij mij duurt het gewoon een tijdje voordat ik de knop kan gebruiken, de laptop moet toch ongeveer 10 minuten aan staan voordat hij bij mij werkt, een beetje vreemd maarja :/

maarja bij mij is het continu dat niet werkt. Ik heb zelfs mijn laptop al geformateerd, maar het werkt nog niet.

Ik denk dat je een stuurprogramma van de fabrikant van je laptop nodig hebt voor de speciale toetsen (waaronder de wireless) op je toetsenbord.

Daarmee kun je meestal ook instellen of bij het opstarten de wireless al aanstaat.

Vr.Gr. Egel.

jag, waar kan ik dat stuurprogramma vinden. kweet daje uw toetsen van uw toetsenbord kunt veranderen in het register van windows, maar de knop van draadloos staat niet op het toetsenbord, maar erboven. enja het is een Hp compaq nx 6110

Bij Hp! ;)

Voor Xp staat hier een driver voor de HP Quick Launch Buttons. :)

Vr.Gr. Egel.

Laatst bewerkt:
en denkt ge dat hp zomaar een stuurprogramma gaat maken voor ne kapotte drukknop :s

Het ligt eraan wat je precies kunt instellen met het stuurprogramma :confused:
This package contains software that enables customers to program the Quick Launch Buttons on the keyboard and the external Easy Access Buttons Keyboard for the supported notebook models and operating systems. This application enables menu control of various buttons such as volume, internal/external display, and mute on/off.
Hopelijk kun je de wireless ermee aanzetten vanaf het opstarten van de computer of een andere toets toewijzen aan wireless aan/uit. :)

Doen de andere speciale toetsen het al wel dan?

Vr.Gr. Egel.

ja de andere toetsen wel. maar tis goed, kheb het juist opgelost :d.
in d'n bios stond er iets verkeerd :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan