Eagle Creek
Verenigingslid
- Lid geworden
- 3 okt 2002
Nu heb ik de volgende situatie:
3 PC's:
1. nieuwe PC die zo goedalsalleswelzalondersteunen
2. een Compaq Presario 3 jaar oud
3. een Compaq Deskpro (beetje klassiek geval, 166 Mhz (of 66) met 32 (of 64) MB ram.
Nu is het volgende al aan de hand:
PC 1 en 2 zitten al in een netwerk (XP Pro + XP Pro) dmv een crosscable en kunnen bestanden delen en internet delen.
PC 3 draaient op Windows 2000 zit los.
Nu moet het volgense gebeuren:
PC 1, 2 en 3 moeten met elkaar gaan communiceren en kunnen internetten.
Nu is het volgende vereist:
Zo min mogelijk kabels als nodig (draadloos dus) en voor deze eis een zo laag mogelijk kostprijs.
Nu is de vraag:
Als jullie kijken op: http://shop.powerline.nl/s/iproduct.php?id=NW (of een andere zaak in Zoetermeer kunnen vinden die het goedkoper aanbied
) wat moet ik dan kopen? Het enige wat ik nu heb is een crosscable en 3 gewone netwerkkaarten.
Ik neem aan dat ik minimaal 2x draadloze netwerkkaarten moet kopen. Ondersteund PC 3 dat? Of moet dat toch met een kabel?
Extra informatie:
Ik heb een ADSL Plus abonnement van Wanadoo.
3 PC's:
1. nieuwe PC die zo goedalsalleswelzalondersteunen
2. een Compaq Presario 3 jaar oud
3. een Compaq Deskpro (beetje klassiek geval, 166 Mhz (of 66) met 32 (of 64) MB ram.
Nu is het volgende al aan de hand:
PC 1 en 2 zitten al in een netwerk (XP Pro + XP Pro) dmv een crosscable en kunnen bestanden delen en internet delen.
PC 3 draaient op Windows 2000 zit los.
Nu moet het volgense gebeuren:
PC 1, 2 en 3 moeten met elkaar gaan communiceren en kunnen internetten.
Nu is het volgende vereist:
Zo min mogelijk kabels als nodig (draadloos dus) en voor deze eis een zo laag mogelijk kostprijs.
Nu is de vraag:
Als jullie kijken op: http://shop.powerline.nl/s/iproduct.php?id=NW (of een andere zaak in Zoetermeer kunnen vinden die het goedkoper aanbied

Ik neem aan dat ik minimaal 2x draadloze netwerkkaarten moet kopen. Ondersteund PC 3 dat? Of moet dat toch met een kabel?
Extra informatie:
Ik heb een ADSL Plus abonnement van Wanadoo.