Draadloosnetwerk + download

Status
Niet open voor verdere reacties.

vijffie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
hallo,

ik heb een draadloos netwerk via een linksys router. Als ik grote bestanden moet downloaden dan gaat het in het begin gewoon goed, met een goede snelheid, maar op een gegeven moment loopt de download snelheid heel hard terug, zelfs tot 0 en gaat ook niet meer verder. Ik heb het idee dat het door het draadloze netwerk komt, daarom heb ik de vraag ook hier geplaatst. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Mvg Bart

je kan misschien een download accelerator gebruiken
(dit probleem had ik een tijdje terug ook:rolleyes: )

er zijn er als je op google ff zoekt wel honderden freeware download accelerators

neem nou Download Accelerator Plus= standaard freeware

of free download manager

google ff dan maak je zelf wel je keus er is genoeg:thumb:

Laatst bewerkt:
Wat voor soort downloads bedoel je? Gewoon in je browser, torrents, emule, limewire, geef eens wat meer informatie!

sorry, ik ben hier vandaag geregistreerd en weet daarom niet alles van helpmij.nl

ik bedoelde de downloads gewoon vanuit je browser

toevallig ondersteunt download accelerator plus ook torrents

met die download accs heb je 2 voordelen: je kan steeds je downloads stopzetten en later hervatten, en het downloaden gaat veel en veel sneller:thumb:

greetz...:cool:

Het ging om torrent downloads en vanuit mn browser! Maar ik heb het probleem al gevonden. Het probleem zat in mijn firewall van norton. Maar iig bedankt!

Greetz

Ik zou heel graag van je willen weten op welke manier ik dat dan moet gebruiken voor het downloaden van torrents

als jij nou een torrent bestand binnen wil halen doet hij dat zonder dat jij dat ziet.

hij opent hem gelijk en maakt direct verbinding met de tracker die jou weer verbindt met anderen die het bestand hebben. snap je? het gaat als je het op deze manier doet sneller omdat hij gelijk het WWW afscant voor snelle servers

greetz....:cool:

Sorry, maar ik begrijp niet zo goed wat je nu bedoelt...

Daar zijn toch programma's voor als b.v. Utorrent, Azureus, BitComet etc?

Sorry, maar ik begrijp niet zo goed wat je nu bedoelt...

Daar zijn toch programma's voor als b.v. Utorrent, Azureus, BitComet etc?

ja, ik legde gelijk de werking uit die de andere progjes ook doen (maar dan minder snel)

Geef mij eens een linkje dan naar die info op internet over die functie van Download Accelerator, ik heb er echt nog nooit van gehoord!

Geef mij eens een linkje dan naar die info op internet over die functie van Download Accelerator, ik heb er echt nog nooit van gehoord!

ach, hier ben ik zelf achter gekomen......maar dit werkt alleen op dap 8.5 (ik gebruik de beta) klik hier om te downloden.

je moet het zelf gaan uitvogelen, het is al ff geleden dat ik dat heb ingesteld

Nog steeds als ik download met internet explorer gebeurt het zelfde, langzaam bij beetje
gaat de download snelheid naar beneden. Binnen een halve minuut is het van 256 kbps
naar 9 kbps. Zoals ik al heb gelezen werken die torrent clients goed, hij behoud zijn
download snelheid. Het werkt goed, Ik gebruikt BitComet. Fantastisch programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan