Draadloosnetwerk Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Berichten
681
Beste mensen,

Ik heb dit probleem al een tijdje maar nooit naar gevraagd.
We hebben een Draadloos netwerk verbinding en mijn singaalsterkte wordt aangegeven als 36,0Mbps Zeer Goed.
Soms valt internet even uit en daarna weer aan..? Dat is heel erg vervelend met een Online Multiplayer game!
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat het niet meer uitschakelt en dan weer inschakelt?
Of is dit probleem niet te verhelpen?

Super erg bedankt!
Stef
 
Hoi,

Je moet naar apparaatbeheer en daar de energiespaarmogelijkheid uitschakelen denk ik.

Rechtsklik op Deze computer (bureaublad of startmenu)
Klik op 'Eigenschappen' (onderaan)
Tabblad 'Hardware' en hier de knop 'Apparaatbeheer'

Klik met de rechtermuisknop op je draadloze netwerkkaart en weer op 'Eigenschappen'
tabblad 'Energiebeheer'

Vinkje weghalen bij 'De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen'.
Bevestigen met OK
 
Hoi,

Je moet naar apparaatbeheer en daar de energiespaarmogelijkheid uitschakelen denk ik.

Rechtsklik op Deze computer (bureaublad of startmenu)
Klik op 'Eigenschappen' (onderaan)
Tabblad 'Hardware' en hier de knop 'Apparaatbeheer'

Klik met de rechtermuisknop op je draadloze netwerkkaart en weer op 'Eigenschappen'
tabblad 'Energiebeheer'

Vinkje weghalen bij 'De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen'.
Bevestigen met OK

Ben benieuwd! :thumb:
 
Dit moet je doen:) ik had het ook alleen moet je wel elke keer doen als je comp opstart

Start - dan zie je Deze computer - Right click erop - Beheren - Services en toepassingen - Services en dan helemaal onderaan wireless zero configuration op stoppen zetten:) en tada

Groetjes
 
Soms valt internet even uit en daarna weer aan..? Dat is heel erg vervelend met een Online Multiplayer game!
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat het niet meer uitschakelt en dan weer inschakelt?
Of is dit probleem niet te verhelpen?

Stef

Met alle respect maar energiebeheer lijkt me nu niet echt de oplossing...!
Als je actief met een apparaat bezig bent zal energiebeheer dit apparaat echt niet in een slaap modus gaan zetten of wat dan ook. Uitzetten kan geen kwaad maar zal het probleem zeker niet oplossen.

Wireless zero van @Justin128 is een optie maar zet hem dan op handmatig.
Ik zou de kwaliteit van de verbinding eens bekijken en als de verbinding op 36Mbit niet kwalitief goed is zou ik de verbinding terug eens zetten naar 11 Mbit oid in je pc en niet in je AP, meestal is dit vaak al meer als je intrernet verbinding en word in de 54G band een stuk stabieler.
 
Het werkt heel goed, bij mij in ieder geval wel, ik heb 1 jaar last gehad van internet uitval en de oplossingen gezocht, alleen dat werkte bij mij :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan