Draadloosnetwerk valt steeds weg!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

macfreak

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Hallo allemaal,

Ik surf namelijk draadloos met een linksys router WRT54G en heb nu al een hele lange tijd last dat men verbinding verbeereekt en als ik dan de stekker van de router uit het stopcontact trek en er na enkele seconden terug in de electriciteit steekt gaat het weer even goed voor half uurtje soms iets meer.Heb al enkele keren mijn router volledig gereset en heb ook al vaak veranderd van kanaal.Ook heb ik al men beveiliging van WEP veranderd naar WPA.Ben ten einde raad,kan er mij aub iemand helpen?:(

dank alvast

mvg macfreak

Hallo,

Wat is firmware?Ken er nie echt veel van.Waar kan ik da vinden?Router is enkel paar maanden oud.

Alvast bedankt

mvg

macfreak

op de site van linksys zoeken naar jou type router en daar de firmware vandaan downloaden en installeren

Hallo,

Heb dus de site van linksys bezocht en de firmware gedownload maar kan bestand niet openen?Heb namelijk macbook,zou het hier aan kunnen liggen dat ik het bestand nie open krijg?Hoe moet ik dat instaleren?Moet ik daarom men verbinding verbreken?Ken er helemaal niks van van routers.

mvg

macfreak

je moet met 192.168.1.1 naar je router gaan en in de router ,dan bij de sectie administration,naar firmware upgrade gaan en dan het bestand naam.bin opzoeken en upgraden, je verbinding hoef je niet teverbreken,maar als ie upgrade moet je hem ff zijn gang laten gaan ,en NIET onderbreken want anders ben je de klos

Laatst bewerkt:
Thx,ga dat effe proberen nu en hopelijk lukt het want is enorm ambetant als da altijd wegvalt.khou jullie op de hoogte.

mvg

macfreak

Ben dus al zover geraakt in het menu van men router maar als ik de file browse en op upgarde klik probeert hij te upgraden maar krijg nu steeds de melding upgrade failed?????:confused: ksnap er nu helemaal niks meer van :(

Kon dus niet upgraden aangezien ik met mac was maar heb het juiste bestand nu kunnen downloaden en heb het probleemloos kunnen upgraden,hopelijk blijft het werken nu...;)

mvg

macfreak

bedankt voor alle hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan