nighthunter
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 feb 2008
hallo,
ik ben krorte tijd geleden de trotse bezitter van een Esky Belt-CP v2 en heb hiervoor een draadloze camera gekocht waarmee ik mijn vluchten onboard kan opnemen, maar dan heb ik wel een recorder nodig die daagbaar is. en aangezien de all in one recorders nogal aardig prijzig zijn en ik net mijn heli en wireless camera heb, heb ik dus niet zo heel veel geld meer te besteden.
nu heb ik misschien wel wat materiaal wat mogelijk van pas komt namelijk:
1. een draagbare videorecorder (12v) maar er zit geen scart op en mijn wireless receiver heeft alleen maar een composiet (geel en wit)
2. de benodigde kabels zoals composiet, coax, stroom kabel en 12 volt accu
3. en videobanden (heel belangrijk
)
maar nu heb ik dus een omzetter nodig om van composiet naar coax te komen.
en ik heb al wat rond gezocht en die zijn er wel maar deze zijn ook zoals net behoorlijk prijzig. nu heb ik toevallig ook nog een oude Nintendo 64 op zolder staan met daarbij een plat stekkertje en daarachter een coax aansluiting, die vervormt dus het normale composiet singaal naar een coax.
maar nu weet ik met geen mogelijkheid hoe ik deze platte stekker moet vervormen naar een Gele en Witte stekker.
zou iemand mij daar mee kunnen helpen?
Bij voorbaard dank,
Night
ps. dit is een een afbeelding van de composiet versie van de platte stekker :
ps2. dit is een afbeelding met de coax versie van de platte stekker :
ik ben krorte tijd geleden de trotse bezitter van een Esky Belt-CP v2 en heb hiervoor een draadloze camera gekocht waarmee ik mijn vluchten onboard kan opnemen, maar dan heb ik wel een recorder nodig die daagbaar is. en aangezien de all in one recorders nogal aardig prijzig zijn en ik net mijn heli en wireless camera heb, heb ik dus niet zo heel veel geld meer te besteden.
nu heb ik misschien wel wat materiaal wat mogelijk van pas komt namelijk:
1. een draagbare videorecorder (12v) maar er zit geen scart op en mijn wireless receiver heeft alleen maar een composiet (geel en wit)
2. de benodigde kabels zoals composiet, coax, stroom kabel en 12 volt accu
3. en videobanden (heel belangrijk

maar nu heb ik dus een omzetter nodig om van composiet naar coax te komen.
en ik heb al wat rond gezocht en die zijn er wel maar deze zijn ook zoals net behoorlijk prijzig. nu heb ik toevallig ook nog een oude Nintendo 64 op zolder staan met daarbij een plat stekkertje en daarachter een coax aansluiting, die vervormt dus het normale composiet singaal naar een coax.
maar nu weet ik met geen mogelijkheid hoe ik deze platte stekker moet vervormen naar een Gele en Witte stekker.
zou iemand mij daar mee kunnen helpen?
Bij voorbaard dank,
Night
ps. dit is een een afbeelding van de composiet versie van de platte stekker :

ps2. dit is een afbeelding met de coax versie van de platte stekker :
Laatst bewerkt: