Draadloze Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Hoi , wij hebben een draadloze camere die middels een reciever aangesloten wordt op de tv.. maar wij willen ook opnemen dus ik vraag: bestaan er ook tulp splitters?

dus cam>>reviever>>splitter en dan een 1 paar stkkr ( audio en video naar tv en dan 2e stkkr ( audio en video naar video ?? het gaat om wit/geel

GR Janto

Tulpsplitters bestaan [kort 2-aderig afgeschermd kabeltje met aan 1 kant één tulp female en aande andere kant 2x male]. Maar als je de tulp van de receiver nu in de recorder stopt en dan vanaf de recorder met scart naar de tv werkt het toch ook?

probleem

Hoi , wij hebben een probleem.. die camera hangt buiten onder een afdak..en met batterijen..nu is het zo..wij hebben die batterijen bij de Action gekocht en erin gedaan en na 10 min waren ze leeg ??? volgens camera nou ok..nieuwe erin en na een tijdje weer zelfde.. Batt low indicatie gaf ie aan.mja 1.50 betaalt voor die batt dus dat denk je dan ook de kwalitieit .vandaag hebben wij duracell batts gekocht spec voor camera gebruik..ging goed..en na een tijdje ook leeg ??!! wtf? nu zit er wil een wit lusje in het batterij compartiment?...maar is het ding nu kapot of wat ?? want op netstroom geen probs

Ik weet niet welke camera het is... maar ik heb zelf ook een paar van die [zelfs hele kleine] dingen.... doordat er een nog al "stevige" zender in zit [en vaak ook nog een aantal infrarood powerleds] , vreten ook de allerkleinste binnen 1,5 uur een 9Volt batterij helemaal leeg.... dus het lijkt me normaal...

Volgens de gebruiksaanwijzing zou deze camera maximaal 200 mA opnemen.... dat betekent dat een goede penlight het toch een paar uurtjes zou moeten kunnen volhouden...

Er zijn oplaadbare NiHM powerpenlights [meer dan 2000 mA] in de handel, daarmee zou hij het een uur of 10 moeten kunnen volhouden... zie hier een voorbeeld: http://www.fotovideoshop.nl/nl/dept_29.html

Als die nieuwe batterijen echt na 10 minuten al leeg zijn is er misschien toch iets met de camera aan de hand......

Met de netvoeding ben je natuurlijk het goedkoopst uit de problemen.....

hmmz

ik heb die batterijen om 10 uur erin gestopt en rond 1 /2 waren ze leeg volgens camera ??

maar wou het ook via netvoeding doen alleen iemand zei me dat als ze de kabel zouden doorknippe of zo da je dan kortsluiting krijgt etc

Als ze de kabel doorknippen kun je misschien kortsluiting krijgen... degene die hem doorknipt kan ook de opduvel van z'n leven krijgen....
ze kunnen ook de hele camera meenemen..... hang hem hoog of stel hem verdekt op...

Goedkoper en betrouwbaarder: netvoeding
Anders zul je net zien, op het moment dat ze bezig zijn je Ferrari te jatten zijn de batterijen leeg.......:rolleyes:

yup

:) tja want anders ook zonde van de batts ken je net zo goed voor andere dingen gebruiken :) maar bedankt zal em straks aansluite op netvoeding :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan