Draadloze gaming muis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaY.NL

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2004
Hoi,

Ik ben opzoek naar een goede draadloze 'gaming muis'. Ik ben op de hoogt van de Logitech G7. Deze vind ik echter nog iets te duur.

Wie weet een leuke aanrader als het gaat over draadloze muizen waarmee ik ook kan gamen, en het liefst tegen een degelijke prijs.

Bvd.

Kay

ik raad voor het game de draadloze muis af, als je lang achter een games speelt (zoals de meeste gamers doen) zul je zien dat wanneer je midden in een leipe combat of wat anders zit dat je muis begint te weigeren. omdat je batterijën/accu leeg raakt
en dit is niet relaxed.

Maar dit is alleen mijn mening.

Daarbij zijn ze in mijn ogen ook veel te zwaar door die batterijen.
Maar wat is een goede muis om mee te gamen als ik vragen mag? Ik heb een optische scrollmuis en die bevalt al prima... of wil je meer knopjes en/of programmeerbare knopjes?

3 knoppen en een scroll is voor mij doen genoeg om mee te game. en daarbij zou ik eerder de nieuwe gamer toetsenbord van volgens mij logitech(pin me er niet opvast) erbij halen dan een muis met meerdere knoppe.

(dit toetsen bord is in een eerder stelling geshowd)

Ik heb wel een draadloze optische muis van logitech, de mx500 en heb nog nooit tijdens het gamen last van lege batterijen gehad en dat terwijl ik een fanatieke gamer ben. Hij is idd wel wat zwaarder als een muis met een draadje maar dat zie ik niet als probleem. En in combinatie met een gametoetsenbordje voor mn linkerhand werkt dat perfect!
Ik zal de volgende keer weer voor een muis van logitech gaan, ben er zeer tevreden over, of het dan met of zonder draad is maakt dan verder niet zoveel uit:cool:

Hm.. oke. Ik heb nu een MX510 perfecte muis. Maar ik heb mijn computer ten opzichte van het bureau zo staan dat ik helemaal gek word van het draadje. Ik wil dus wel graag draadloos.

Die MX500 is wordt die ook gezien als gaming muis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan