Draadloze internet valt weg met downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

koekepan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Berichten
3
Hallo,

Sinds een halfjaar heb ik een Packard Bell Easynote MH35 laptop. Prima ding, maar het draadloze internet valt steeds uit. Als ik wat aan het downloaden ben via uTorrent en ik ga internetten via IE7/Firefox, dan valt de verbinding weg. Dat moet ik ongeveer 20 sec wachten tot de verbinding weer werkt. Als ik niet aan het downloaden ben, dan heb ik het probleem ook, alleen dan minder vaak. Soms worden dan websites niet volledig geladen, en na op vernieuwen te hebben gedrukt doet ie ook niks meer. Dan moet ik eerst weer een paar minuten wachten. Dit gebeurt vrij vaak bij sites van The Pirate Bay, Hyves, Google enz. Ik heb op de website van Packard Bell met een soortgelijke laptop een probleem gevonden waar ook het draadloos internet wegvalt. Ik heb de instellingen van de site opgevolgd, maar het probleem bestaat nog steeds.

http://support.packardbell.com/benl/item/index.php?i=topic_02531&ppn=PB69M013A7

Ik heb een Experiabox van hetnet/kpn. Op mijn laptop draait Windows Vista. Ik heb al gegoogled en hier op het forum gekeken, maar ik kon niks vinden.

Op mijn vorige PC was er niks aan de hand. Hier stond windows xp op, maar ik kon tijdens het downloaden via uTorrent gewoon internetten. Geen uitval, niks. Dus ik denk dat er ergens een probleem is tussen mijn draadloze netwerkkaart in mijn laptop en de experiabox. Want de andere twee pc’s waar xp op draait in huis zijn ook draadloos verbonden en die werken perfect. Geen draadloze uitval. Er zijn andere draadloze netwerken in de buurt, maar volgens mij stoort het signaal niet op andere netwerken.

Wat zou ik moeten doen, heb al van kanaal veranderd, maar geen resultaat. Ook andere instellingen op laptop helpen niet...
 
valt de draadloze verbinding totaal weg, of valt de data stroom weg.

Is het de data stroom, probeer met Utorrent de DHT tijdelijk uit te zetten dat kan het probleem zijn, want vista houd er namelijk niet van dat er meer dan 9 verbindingen per seconde wordt opgebouwd en DHT overschrijdt dat en dan gaat windows tijdelijk blokken en als gevolg gaat DHT nog meer verbindingen proberen op te bouwen, dus kom alles in een lus van ellende.
 
valt de draadloze verbinding totaal weg, of valt de data stroom weg.

Is het de data stroom, probeer met Utorrent de DHT tijdelijk uit te zetten dat kan het probleem zijn, want vista houd er namelijk niet van dat er meer dan 9 verbindingen per seconde wordt opgebouwd en DHT overschrijdt dat en dan gaat windows tijdelijk blokken en als gevolg gaat DHT nog meer verbindingen proberen op te bouwen, dus kom alles in een lus van ellende.

de draadloze verbinding valt totaal weg, er is nog wel een verbinding met het netwerk, maar geen enkele internetapplicatie doet het nog...
 
Dan zal je in de instellingen van utorrent de dht proberen uit te zetten, het kan zijn dat je teveel verbindingen maakt door de dht.
 
is torrent nie illegaal ?:confused:
ach ja wat kan mij het schele
ik download met graboid (EGT OFF-TOPIC)

ik heb dit probleem ook gehad

kpn heeft mijn internet deraf gesneden omdat ik te veel connecties maakte
lol ik moest volgens hun downloaden met hun nntp server maar dat
is CRAP
dus download ik nu met graboid
(ook off-topic)
misschien is dat je probbie
 
is torrent nie illegaal ?:confused:
ach ja wat kan mij het schele
ik download met graboid (EGT OFF-TOPIC)

ik heb dit probleem ook gehad

kpn heeft mijn internet deraf gesneden omdat ik te veel connecties maakte
lol ik moest volgens hun downloaden met hun nntp server maar dat
is CRAP
dus download ik nu met graboid
(ook off-topic)
misschien is dat je probbie

nee daar ligt het niet aan, andere computer kunnen gewoon doorgaan met internetten, alleen mijn laptop niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan