draadloze internet verbinding valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

wuste003

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
5
hallo,

ik heb een probleem, ik heb een draadloos netwerk met een Linksys wireless-g adsl gateway ( model WAG54G) router.
nu zit hierop een pc aangesloten met een netwerk kabel en 2 pc's 'draadloos' maar bij deze laatste 2 valt ongeveer om het kwartier steeds de verbinding weg. en moet ik opnieuw verbinding maken om het internet op te kunnen.
Wie weet hier iets van, of herkent het probleem.
ik kom er niet meer uit.

groet sander
 
Wat is de singaal sterkte van die 2 pc's? Dat kan je als het goed is zien als je rechstonder op je werkbalk even een tijdej bij het icoontje van je draadlose internet blijft staan.

Probeer de zender/ontvangers achter op de pc ( is zo'n antenne toch??? ) probeer ze goed te richten op het modem!.

Dit heb ik zelf ook een keer gehad namelijk :eek: :eek:.

suc6 laat het even weten
 
helaas is de signaal strekte gewoon goed, dus dat is het ook niet. want het werkt gewoon goed tot ineens internet uitvalt, en dan moet je allen opnieuw verbinden.
maar toch bedankt ;-)
 
Hmm ke . En op de Pc waar een kabel zit blijft het internte dus wel gewoon doen?

Welke provider heb je?
 
adsl van planet. ja op die pc die met de netwerk kabel vast zit blijft internet het gewoon doen.
 
Ja je zou even contact daarmee op kunnen nemen maar denk eigenlijk niet of dat helpt:rolleyes:

Iemand anders een oplossing???

In me eentje kom ik er denk niet uit:p :eek:
 
Laatste drivers voor de Wifi kaartjes installeren zou kunnen helpen.
Bij mij had dat wel geholpen met dit soort problemen
 
Ik weet niet wat voor draadloos netwerkkaartje je in je pc hebt zitten maar controleer even onder eigenschappen van de kaart of "de computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" uit gevinkt is.
 
Heb je Windows XP? Zo ja, zorg dat je ServicePack 2 geïnstalleerd hebt. Dit verbetert de functionaliteit van draadloze netwerken aanzienlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan