Draadloze internetverbinding van kpnplanet

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas-van-winge

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Berichten
148
Re: Toshiba Notebook Computer Type: Qosmio F 20 -Intel (R) PRO/Wireless 2200 BG Network Connection

De draadloze verbinding is bijzonder instabiel:
1/de snelheid varieert van 1,0 Mbps tot 54 Mbps,meestal onder de 15 Mbps
2/vaak krijg ik de melding van:geen of beperkte verbindingsmogelijkheden

Beide problemen zijn soms tijdelijk op te lossen door op herstellen te klikken,maar ook dit is geen structurele oplossing.

Dit is bijzonder hinderlijk en irritant,vooral als je b.v.foto's on line wilt bestellen,vaak moet je dit tot 3 of 4 maal herhalen voordat dit eindelijk lukt!
Ook duurt het vrij lang voordat je verbinding krijgt met een website,vaak komt het voor,dat je de mededeling krijgt:Kan webpagina niet vinden!

Wie weet hier de oplossing voor?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Klaas
 
Instabiele draadloze internetverbinding van kpnplanet

Ik neem aan,dat ik niet de enige ben,die met dit soort probleem zit opgescheept!

Wie redt mij?

Groetjes,

Klaas
 
Hoe zet je de verbinding op vai de wireless zero of met de intelprowirless software ?
 
Draadloze internetverbinding van kpnplanet

Ik begrijp,dat je mij wilt helpen,maar ik snap echt niet,wat je bedoelt,kan de vraagstelling misschien iets simpel?

De driver van Intel is 9001-9,ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Sorry,maar toch graag nog een duwtje,

groetjes,

Klaas
 
Draadloze internetverbinding van kpnplanet

Sorry,het spijt mij,maar ik zou met de beste wil van de wereld niet weten of de verbinding is opgezet met wireless zero binnen XP of via de zogenaamde clientsoftware dus via de intelpro drivers,hoe kan ik hier achter komen?

Ook met onderstaande link word ik niet wijzer,louter,omdat ik het niet begrijpt:

http://support.intel.com/support/wir...lan/pro2200bg/

Het is mischien veelgevraagd,maar ik hoop,dat je mij toch verder op weg kan helpen?

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Klaas
 
Draadloze internetverbinding van kpnplanet

Ik heb inmiddels wat zitten spitten en ben er achter gekomen in systeembeheer onder services,dat er sprake is van wireless zero configuration-configureert de 802.11 adapters automatisch!

Wellicht is dit een aanwijzing omverder te komen met een oplossing,hoop ik?

Groetjes,

Klaas
 
Of je laat je laptop idd verbinding maken met internet via deze Windows service of je zou ook kunnen proberen om via de clientsoftware dus de link die ik heb opgegeven te downloaden en de wireless zero uit te zetten en kijken wat er dan gaat gebeuren.

(uit zetten kan door idd naar systeembeheer te gaan,dan naar services en vervolgens wzs met rechtermuis op off te zetten)
 
Draadloze internetverbinding van kpnplanet

upsidaisy,

Bedankt voor je uitleg,maar voor mij is het waarschijnlijk toch te ingewikkeld,ik begrijp n.l.niet,wat je bedoelt met de laatste variant van deze link:

http://support.intel.com/support/wir...lan/pro2200bg/

als ik deze link aanklikt,weet ik echt niet waar ik naar moet kijken en hoe ik verder moet handelen?

Sorry,dit is voor mij echt acacadabra!

Klaas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan