draadloze microfoon kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

CSharper

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Hallo,

Ik ben een beginnend dj. En ik wil een draadloze mic. aanschaffen.
Ik zat te denken aan de SENNHEISER DRDL.MICROFOONSET VOCAAL.
Heeft iemand ervaring met dit ding?
Is dit een beetje een goede?
Ik wil m gaan gebruiken voor: modeshow's en feestjes.

Gr. Csharper

Ik heb een tijdje geleden met een draadloze vocal set van Sennheiser uit de EW-serie gewerkt en vind 'm lekker klinken. Stemgeluid kwam warm en vlak uit de speakers en bij P-klanken kwam de Sennheiser microfoon veel minder onrustig over dan ik vooraf had verwacht. De geluidskwaliteit uit de EW-serie is beter in vergelijking met een microfoonset uit de goedkopere Freeport-serie van Sennheiser. Daar zit wel wat verschil tussen.

Ik denk dat je voor spraak (modeshow; aankondigingen tijdens feesten) aan de Freeport een prima draadloze microfoonset hebt voor een mooie prijs. Als je de microfoon vooral voor zang gaat gebruiken, zou ik eerder naar microfoons uit de EW-serie van Sennheiser kijken of naar een draadloze set van Shure.

Of een microfoon goed klinkt, hangt af van wie 'm uiteindelijk gaat gebruiken en of 't voor spraak of ook voor zang is. 't beste is natuurlijk om in een winkel gewoon eens een paar microfoons uit te proberen en iemand mee te nemen om te horen welke het beste bij je past en eventueel om zelf te horen hoe 'ie bij anderen klinkt. Er zit best wat verschil tussen. Ik hoop dat je hier wat verder mee komt.

Groetjes, Marco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan