Draadloze muis en toetsenbord in multiboot werken wel en niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedlimit

Verenigingslid
Lid geworden
1 mrt 2004
Hallo,

Ik heb een multiboot systeem, 2 x W7 Ultimate, allebei op een eigen SSD van Samsung.
Als de standaard ingestelde W7 opstart werkt alles goed maar als ik opnieuw opstart en voor de andere W7 installatie kies doen de muis en toetsenbord het niet.
Vervolgens doe ik een harde reset en als ik dan weer voor diezelfde W7 installatie kies doen muis en toetsenbord het wel.

Probleem doet zich dus alleen voor als ik van de eerste W7 installatie naar de tweede W7 installatie opstart.
De 2e installatie blijft dus goed werken totdat de eerste installatie weer opgestart is geweest, moet dan dus weer de harde reset eenmalig doen.

Heb de 2e W7 installatie vanuit de eerste W7 installatie al opnieuw geinstalleerd maar helaas nog steeds met hetzelfde probleem.

Bij voorbaat jullie dank voor het meedenken, Speedlimit

De reset knop op de desktop even indrukken, waardoor windows opnieuw opstart en zegt dat het niet goed was afgesloten, dat bedoel ik met een harde reset.
Ik kies dan voor start windows normaal en vreemd genoeg doen het toetsenbord en muis het dan wel.

Dat is 'm, alles werkt nu weer zoals het hoort:thumb: Dank voor je hulp.
Enne, windows netjes afsluiten lukt niet als muis en toetsenbord het niet doen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan