Draadloze muis help

Status
Niet open voor verdere reacties.

ethias

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2008
hallo ik heb dus een nieuwe pc gekocht met draadloos toetsenbord en muis

het toetsenbord werkt perfect maar de muis werkt niet ik heb de driver wat erbij was geinstaleerd maar de muis geeft geen krimp hij geef zelf geen rood licht van de laser

ook niet als ik connect druk of hem op aan zet iemand een oplossing ???

bij voorbaat dank

Zonder achter je pc te zitten en een aantal dingen te proberen is het redelijk luchtfietsen.
Als de muis en toetsenbord een setje betreffen dan zou een algemeen advies kunnen zijn:

ga naar apparaatbeheer, dé-installeer beide, trek de muis en keyboard fysiek uit de computer en start de pc opnieuw op.

Pak nu de handleiding en volg letterlijk de daarin staande installatieinstructies.

voor men toetsenbord is er geen installatie , voor men muis is er wel een driver bij die heb ik al 4 x geinstalleerd maar hij geeft geen krimp zelfs geen licht aan de muis of niets

iemand andere hulp?

hoe kan ik men toetsenbord deinstaleren? daar was geen installatie cd bij? enkel bij de muis

Als het een oplaadbare muis is moet ie eerst opgeladen worden.....:confused:

het is een muis met batterijen

waar ik aan dacht zouden deze batterijen mss leeg kunnen zijn ?

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe kan ik men toetsenbord deinstaleren? daar was geen installatie cd bij? enkel bij de muis

apparaatbeheer, dé-installeer beide

Even los van de optie dat de batterijen leeg zijn.....................

ik denk dat de batterijen bij levering al plat waren ik stak nu 2 baterijen erin van in de oplaader en er begint in men muis een lichtje te flikeren nu moet ik enkel nog de laser aan de praat krijgen ? hoelang moeten eigenlijk batterijen opladen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan