Draadloze muis installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiltin

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Beste helpers,

Ik heb al een tijd een draadloze muis van Cresta liggen en die wil ik gaan gebruiken.
Ik ben alleen de gebruiksaanwijzing kwijt en weet niet meer hoe ik de nuis kan aanmelden op het basisstation, die met USB met mijn PC verbonden is.

Ik kan me vaag iets herinneren dat ik de muiswiel in moest drukken....
Wie weet het?

Vaak is het zo dat zowel op het "basisstation" als op de muis een klein knopje zit wat in moet drukken!

Sluit het station aan op de pc,druk op het knopje op het station deze zal gaan knipperen,vervolgens knopje indrukken op de muis,deze zal contakt maken en moet het geheel werekn.........................Maar vaak leuk dit niet in èèn keer:evil:,maar geef nooit op:thumb:

Ja, dat kan allemaal best kloppen, maar het lukt niet.
Ik krijg de muis niet geinstalleerd.
Waardeloos.
En nu? Weggooien?

Zitten er batterijen in die muis dat toetsenboord,zijn die nog wel goed?

Het zijn oplaadbare batterijen en de muis heeft een tijdje op het basisstation gestaan. Dus ik neem aan dat ze voldoende opgeladen zijn.

Probeer het voor de zekerheid eens met,andere batterijen waarvan je zeker weet dat ze vol zijn...............niet geschoten is altijd mis:confused:

Nieuwe batterijen er in gedaan, maar resultaat blijft hetzelfde.
Nog even kort hoe ik het gedaan heb:
Houder aangesloten via USB (wordt door de PC gevonden!)
IK druk op het knopje op de houder, die gaat knipperen, zet de muis ervoor en druk op de knop op de muis, totdat het knipperen op de houder stopt.
Doe ik dit goed?

Dat zou goed moeten gaan.............:confused:

Kijk eens onder apparaten-beheer of je daar "gele" of "rode" tekens ziet staan,mbt tot de usb aansluitingen van de Pc.

Stja sorry,dan houd mijn kennis hier even op,misschien dat nog iemand anders een goed idee heeft.
En anders even een vriend of kennis ernaar laten kijken:confused:

Ha, ha, voor mijn vrienden geld ik als de expert.;)
Dan wordt het lastig, he.
Ik blijf proberen en anders naar de kringloop. Misschien dat iemand anders er iets mee kan.
Bedankt voor je moeite.:thumb:

ik heb hetzelfde met cresta,,

het toetsenbord werkt prima

maar de muis wil niet connecten:S

setje bestaat uit:

1 ontvanger, met 2 snoeren 1 USB: voor toetsenbord 1Muisstekker (Groen)

muis & wirles keyboard.

keyboard connect meteen

maar het is net of de computer niets wil weten van die muis,, ze negeren elkaar

gewone muis doet het ook. maar die draadloze wil maar niet.

misschien weet iemand hiervan wel het probleem.

en als ik erachter kom hoe of wat zal ik het direct posten. zodat hij ook zijn mooie cresta muis kan gebruiken :P :P

Groetjes Eddie

Laatst bewerkt:
Ik heb het inmiddels opgegeven en een Logitech muis gekocht.
Geen enkel probleem. Deze was zo aangesloten. De Cresta muis ligt in de kast, maar ik vrees dat deze in de kliko hoort. :confused:

ben ik ook bang voor, maar ben nu bezig cresta een mailtje te sturen over hun K*t Muis :p

hopenlijk krijg ik snel reactie.

als je alleen een muis hebt kan dat een keer

maar omdat het toetsenbord wel werkt.. dat vind ik het aparte eraan.. het moet toch gewoon werken,,

maar ik houd de moed er nog even in,, (en is trouwens niet mijn spul is van mn pa en ma, ik heb men eigen spul wel voor elkaar :D niks geen troep :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan