Draadloze muis; SM-9000 B/C, werkt soms wel dan weer niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mentosz

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Hallo,

Recent een SM-9000 B/C Silent mouse gekocht van Nexus. Nu heb ik soms (niet heel vaak, maar wel storend), dat als ik hem uit mijn laptop haal (de nano receiver) en deze in mijn gewone PC stop, dat hij hem niet herkend. Hij herkend hem wel in apparaten-beheer, maar reageert niet op mijn acties, van scrollen, klikken etc.. Als ik hem daarna van zijn batterijen ontdoe, en die er weer opnieuw in doe, dan doet hij het meteen weer. Al haal ik hem er dan uit en doe hem in mijn laptop herkend hij hem ook meteen. En dan na een tig aantal dagen heb ik hetzelfde probleempje, komt zowel bij mijn laptop als thuis-pc voor.

Groet,

Casper

EDIT: Hij (de pc en laptop) herkent hem ook als 2.4GHZ laser mouse, en niet als Nexus mouse bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Er zat geen CD bij. En dan is toch alsnog raar dat hij hem soms wel pakt en soms niet? In het begin, allereerste gebruik ging hij wel iets van sturingsprogramma's installeren, en al kijk ik bij muisinstellingen en dan laatste versie, zegt hij dat de muis up-to-date is.

Bedankt voor je reactie.

En het is nog steeds niet opgelost, ik snap er echt niks van. Nu weer niet, ik duw de ontvanger in de USB-poort, en hij reageert gewoon niet. Bij 'hardware veilig verwijderen' en dergelijke staat hij ook niet bij. En bij apparaten en printers staan dan weer wel, als eerste puntje: 2,4 GHZ Lazer Mouse. Apparaatstatus: dit apparaat werkt correct. Help?

EDIT: Hij herkend hem ook niet als een Nexus Silent Mouse, het enige wat hij weet is dat het een 2,4 GHZ Lazer Mouse is en dat hij correct werkt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan