draadloze netwerk eruit met XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aldokr

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2004
Recent een nieuwe PC gekocht. P4, 3.0GHz met Win XP. Hierop dezelfde draadloze internetverbinding geinstalleerd als ik eerst op mijn oude machine (P3, 450 MHz) probleemloos had draaien. Met XP heb ik nu regelmatig het verschijnsel dat mijn draadloze verbinding wegvalt. Is dit een bekend probleem bij XP???? Weet iemand wat hieraan te doen om te verbeteren???

Nee.. helemaal geen bekend probleem bij XP. (in tegenstelling tot andere OS) Heb je de nieuwe pc ook op een andere plek staan?

Nee, staat op exact dezelde plek, met dezelfde software drivers geinstalleerd. enige verschil is oude PC op Win 98 en nu op XP

Ik heb hetzelfde probleem. Ook XP Pro veelal op mijn laptop. Als ik thuis kom steek ik de adapter er in draait gelijk en als ik dan een paar uur niet aktief ben dan doet ie het niet meer. Verbinding is goed maar geen internet signaal. Soms even een rescan doen of naar Network Connections gedaan gedeelte wireless en Refresh doen.
Het is een bekend probleem Zie dit artikel :

Artkikel Webwereld Wifi probleem

Mijn vraag in een eerdere topic was hoe je deze Zero services kunt uitzetten en hiermede het probleem te verhelpen.

Je hebt gelijk frans. Ik nog nooit van het probleem gehoord. Ik had niet gedacht dat zo'n lek in XP zat. En als de mensen van Microsoft er al niet uit komen... poe dan weet ik het ook niet meer! :)

Ik zal eens kijken of het te vermijden valt i.p.v. uitsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan