Draadloze netwerk kaart voor Dell Optiplex GX620

• Onderwerp starter Onderwerp starter as1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

as1

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Beste mensen,
iemand die ik ken heeft mij gevraagd bij hem een computer te installeren die hij overgekocht heeft het gaat hier om een Dell Optiplex GX620 op deze couter heb ik Windows 7 ultimate gezet en ik moest de draadloze netwerk kaart van de oude computer over zetten maar deze blijkt te breed.

Nu ben ik aan het zoeken geweest maar ik kan geen draadloze netwerk kaart vinden ie smaller is dan voor een normale desktop en het MOET een draadloze netwerk kaart zijn
weet iemand misschien iets?

MVG
AS1

van deze de kleinste

maar wat mij opvalt ik heb er windows XP opgegooid, drivers intel chipset, netwerk ETC. maar hij ziet GEEN NETWERKKAART terwijl dit een ONBOARD moederbord kaart is:shocked:

wel... ben je zeker dat je de juiste drivers gebruikt?
kijk anders een bij het apparaatbeheer of er ergens iets is waar een ? of een ! bijstaat?

en trouwens, je topicnaam zegt DELL Optiplex GX620, de foto die jij toont zijn GX520's, en zijn dus helemaal andere reeks, ook andere moederborden. ben je dus zeker dat je de GX520 drivers hebt geinstalleerd, en niet de GX620 drivers?

Laatst bewerkt:
Ja, ik heb de GX620 Drivers gepakt dat is al opgelost maar nu is mijn andere vraag gewoon is er een draadloze netwerk kaart die in zo'n klein ding past

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan