Draadloze netwerkkaart installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Maritska
...nee er is geen IP adres. Lijkt me normaal als je geen verbinding hebt.
Is dat zo?
Waar is BrEeZeR, er is een expert nodig.
Wat is de foutmelding eigenlijk, alleen maar dat er geen verbinding is?
Je kunt zelf een (vast) IP-adres opgeven.
Of anders het netwerkadres laten vernieuwen (zoals ik al eerder opperde.)

t wordt nog leuker, ik krijg helemaal geen foutmelding. Ik zal me er morgenochtend nog eens dieper over buigen. Zometeen gaat mijn zoontje naar bed en kan ik niet meer bij de comp.
BrEeZeR zit natuurlijk met z´n naam aan z´n lippen! :p

Beetje frustrerend is het wel hoor, het moet toch niet zo moeilijk zijn, maar op een gegevenm moment heb je zoveel gedaan dat het een chaos in je hoofd wordt he.

Ik wil me niet mengen in een goed gesprek,maar wil je eens de hele output van het commando ipconfig /all op het forum plaatsen (niet overtikken svp maar gewoon copieeren)

Upsidaisy, je mag je altijd mengen hoor!

Ik ben er inmiddels wel al achter wat er aan de hand is.
Ik heb de hele computer met scherm en al naar beneden gehaald vanmorgen en tot mijn stomme verbazing kan ik nu wél ineens op internet. Ik denk dat het hele probleem (niet het 1e want dat heeft te maken met een niet werkend leeg slot) te maken heeft met de afstand tussen accespoint en netwerkkaart.

Is er een mogelijkheid om de signaalsterkte op te voeren? Nu valt namelijk mijn hele plan om onze werkkamer voor ons zelf te hebben in duigen, als deze computer niet zo ver weg kan staan van het accespoint.

Met een versterker (repeater), maar er zijn niet veel modems/routers die dat ondersteunen.
Ik zelf heb de speedtouch 580 plus de speedtouch 180 repeater. WDS dat moet een modem/router hebben om het signaal te kunnen versterken.

Speedtouch is wel de naam van het kstje waar de ADSL binnenkomt. De router is van e-tech maar die is volgens mij erg instabiel en wilde ik gaan vervangen door de Linksys. Is dat een optie?

Laatst bewerkt:
Nou Dick, de Linksys Wireless-G doet het prima. Geen instabiele verbinding meer. Morgen wil ik de desbetreffende comp weer naar boven verhuizen en kijken of nu het bereik beter is. Wat jij zei over die repeater klinkt wel als een mogelijkheid mocht het signaal niet veel beter zijn.
Nu moet ik alleen nog Norton leren kennen, dat zat er gratis bij maar is voor mij vrij nieuw. Heb ik ineens mensen op MSN tegen me praten terwijl ik niet eens wist dat ik online was!
:p
Ik laat wel even weten of met bovenstaande acties het probleem is opgelost. Th@nx so far!

Laatste update: computer staat boven. Werkend zelfs. Ik heb alleen niet de hele tijd hetzelfde aantal Mbps, soms zelfs maar 24,0 Mbps.
Het werkt dus wel maar ik zou wel een sterker signaal willen ontvangen. Ik ga dus maar eens kijken of zo'n repeater wat voor ons is.
Bedankt!
Groeten
Marit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan