draadloze netwerksleutel vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorim

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
hallo,

ik had even een vraagje voor jullie:)
ik ben nu bij iemand en die heeft zijn netwerk-wachtwoord vergeten :confused:
wat kan hieraan gedaan worden?

merk van de router is D-LINK
hopelijk hebben jullie hier wat aan:confused:

MVG

Het stickertje onderop de router al eens bekeken? Of de installatiehandleiding? Meestal staat het daarin opgeschreven met de hand. Tenminste, mits je niet zo eigenwijs bent geweest om dat niet te doen, omdat je tenslotte nooit wachtwoorden vergeet....:rolleyes:

nee helaas,
de routers zijn aangekocht bij telenet.
en we zijn dat blaadje kwijt van telenet.:confused:
is er geen manier om in de router te komen want met deze code: 192.168.0.1 graak ik niet binnen in de router,
dit komt van de d-link website

Yorim ...Ik heb 3 bumb berichten van je verwijderd.. die minder dan een uur van elkaar waren....

Dit is niet de bedoeling.
Je mag pas bumpen als je meer dan 24 - 48 uur geen reactie hebt gehad...

1. Je belt Telenet, en vraagt of ze jou weer zo'n papiertje met wachtwoord kunnen sturen of telefonisch je die gegevens beschikbaar kunnen stellen.
2. Je belt Telenet, en je stelt voor om het apparaat terug te zetten naar fabriekswaarden. Je vraagt hoe je de router terugzet naar fabriekswaarden en je vraag welke gebruikersnaam + wachtwoord van toepassing zijn zodra de router naar fabriekswaarden is teruggezet.

PS: Doe alle werkzaamheden aan de router bedraad aangesloten aan een pc/laptop, inclusief de (beveiligings-)aanpassingen in de draadloze instellingen (als het ding ook draadloos gebruikt kan worden).

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan