draadloze netwerkverbinding blijft uitgeschakeld staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Via het netwerkcentrum van Windows krijg ik mijn draadloze netwerk stick niet ingeschakeld.
Blijft grijs aangeven uitgeschakeld terwijl dit echt altijd goed gewerkt heeft.
Heb nu 3 USB stickjes gekocht en alle 3 doen ze hetzelfde terwijl als ik een kabel uitrol van 10 meter en aansluit op mijn netwerkkaart intern er wel tuurlijk internet is.
De rest zoals laptop en Samsung tablet doen het wel gewoon draadloos allemaal.
Lijkt of Windows de draadloze USB stick gewoon niet wilt aanzetten terwijl de drivers goed geïnstalleerd zijn dat geeft die ook aan.

Wat kan hier aan de hand zijn?

Ja de sweex staat er netjes en geeft ook aan dat die correct is geïnstalleerd, maar kan je ook niet veel fout aan doen :-)
Zodra een site om erin doe en de sweex eruit dan is het probleem precies hetzelfde. In netwerkcentrum staat er grijs uitgeschakeld klik ik op inschakelen dan verschijnt er even snel ingeshakeld maar dan blijft die toch gewoon grijs op uitgeschakeld staan, op deze manier ziet Windows dus geen netwerkkaart

Ik ga zo naar bed. Als iemand iets weet laat het me dan please weten anders moet ik weer een gat in de grond maken en een kabel van dik 10 meter gaan trekken

Heb net in veiligemode opgestart met netwerk ondersteuning maar zelfde probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan