Draadloze netwerkverbinding of het spel zelf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roydie

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2009
Beste lezers,
Ik speel Battlefield 2, en daar heb je een goede internetverbinding voor nodig. Elke keer als ik speel schokt hij niet bepaald, maar om de 1 á 2 minuten blijft hij even hangen en wordt mij verteld dat ik een probleem met mijn verbinding heb, daarna kan ik weer vrolijk verder spelen. Na ongeveer 1 uur spelen kapt mijn hele internetverbinding af, en als ik gewoon op internet zit of andere online games speel is dat nooit zo.

Ik heb een draadloze verbinding, rond de 50 Mbps, niet echt veel. Ligt het aan de verbinding of aan het spel zelf? Hiervoor had ik Windows 7, met deze versie had ik GEEN problemen met de verbinding, terwijl die ook draadloos was!

Hopelijk is er een oplossing waarmee ik de draadloze netwerkverbinding kan houden... Mijn vader is niet echt positief over mijn idee van een gewone internetverbinding :(

Roydie:confused:

Beste lezers,
Hiervoor had ik Windows 7, met deze versie had ik GEEN problemen met de verbinding, terwijl die ook draadloos was!

Wat heb je nu dan? Verder nog dingens verandert aan je pc of de plaats van je router ed?

Mvg

Michel

heb je mogelijkheid om het met een kabel te proberen? Om uit te sluiten dat dit het probleem is?

Voorlopig helaas niet... Ik heb deze topic gestart in de hoop dat er iets voor te vinden was..

Ik lees heir net trouwens dat een pci kaartje zou kunnen werken, maar even googlen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan