draadloze netwerkverbinding voorgoed verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim40

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2010
hallo allemaal,

Tijdje geleden een onbeveiligd draadloos netwerk ingesteld:confused:
Daarna direct een beveiligd netwerk ingesteld maar ik krijg die eerste niet meer verwijderd uit "draadloos netwerk selecteren"
Uiteraard heb ik deze wel verwijderd uit 'draadloze netwerken' --> voorkeursnetwerken.
Daar blijft het onbeveiligde netwerk weg, maar zoals gezegd ik kan deze nog wel selecteren in "draadloos netwerk selecteren" , hoe kan ik dit verwijderen??
Alvast bedankt!
gr. wim

Heb je het onbeveiligde beveiligd of heb je een nieuw netwerk ingesteld?
M.a.w. het lijkt erop dat je nu een onbeveiligd en een beveiligd netwerk hebt.
Voor meer reacties zul je toch de specs van je router moeten geven.

Volgens mij is dat netwerk niet van jouw ,maar van de buren,iemand bij jouw in de buurt.

Heb je het onbeveiligde beveiligd of heb je een nieuw netwerk ingesteld?
M.a.w. het lijkt erop dat je nu een onbeveiligd en een beveiligd netwerk hebt.
Voor meer reacties zul je toch de specs van je router moeten geven.

een nieuw beveiligd maar dat andere krijg ik niet weg

Dan zou ik de router terugzetten naar fabrieksinstellingen (harde reset) en opnieuw beginnen,normaal gesproken zou je dat onbeveiligde netwerk gewoon moeten kunnen verwijderen in je routerconfiguratie.

Ik wil graag een draadloos netwerk wat ik heb aangelegd uit de lucht halen. Moet ik dan mijn router resetten of zijn er ook andere mogelijkheden. Deze stap heb ik al genomen: Uiteraard heb ik deze wel verwijderd uit 'draadloze netwerken' --> voorkeursnetwerken. Hiermee is het netwerk nog niet uit de lucht merk ik.

Je stelt je vraag in een topic van bijna een jaar oud. Is op Helpmij niet toegestaan. Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan