draadloze netwerkverbindingsprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyymmot

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
hallo,kan iemand mij een gunstig antwoord uitleggen?

ik heb namelijk in mijn pc,als ik naar start ga,dan naar verbinding maken,dan kom ik op "verbinding met een netwerk maken en bij draadloze netwerkverbinding,zie ik een aantal bekende namen staan,zijn dat personen die mijn pc hebben gehackt,en zo met mijn verbinding weg kunnen,en met mijn bestanden kunnen bekijken en bewerken,is mijn pc dan zo weinig beveiligd? er staan namen,en naast die namen staat beveiligd netwerk en sommige onbeveiligd netwerk? kan ik deze ook allemaal verwijderen ?
help wat moet ik doen???? :confused:

Laatst bewerkt:
Niets, de namen die je ziet zijn netwerken die jou laptop detecteert om indien jij de juiste sleutels hebt zelf mee zou kunnen connecten.

Je hoeft niets te doen.

Je ziet gewoon de namen van de draadloze netwerken van anderen die bij jou in de buurt zitten!

mrmusic

kunnen die personen met mijn pc werken dan,en alles in mijn pc bekijken?

mrmusic

kun je mij op weg helpen om wat ik moet doen om te beveiligen,en kan ik deze allen verwijderen,en dat ze niet opnieuw in mijn pc kunnen?

aan mrmusic

ik heb wel geen draadloze verbindingen,ik heb internetkabel die verbonden is aan mijn pc
of heeft dat er niks mee te maken?

van harte dank alvast mrmusic :o

Wanneer je zelf geen draadloos netwerk hebt, dan hoef je dat ook niet te beveiligen.
Maar... maak dan ook zelf geen verbinding met een van die andere onbeveiligde netwerken of, beter nog, schakel de draadloze netwerk-adapter op je laptop gewoon uit!

kun je mij op weg helpen om wat ik moet doen om te beveiligen,en kan ik deze allen verwijderen,en dat ze niet opnieuw in mijn pc kunnen?

Ze zitten NIET op jou pc en hebben (voor zover bekend) ook NIET op jou PC gezeten.
Jou eigen pc kijkt welke netwerken beschikbaar zijn om verbinding mee te maken (netwerken en geen PC's) en hij vind dus dit lijstje. dus als je dat lijstje echt niet wil dan zul je gewoon je draadloze netwerkkaart moeten uitzetten zodat hij niet gaat zoeken

mrmusic

:confused:sorry dat ik mss zo dom over kom ik ken niet veel van pc,hoe doe ik dat dan uitschakelen van netwerk-adapter?

Op je laptop zit ergens een knopje of met een toets-combinatie. Dat is bij elke laptop anders, kijk even in de handleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan