Draadloze ontvanger vindt geen netwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Defenestratie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Berichten
2
Hallo!

Ik heb vandaag mijn nieuwe pakket van Ziggo (alles in 1) ontvangen, en heb deze na redelijk wat moeite aan de praat gekregen. Op 1 van de 2 computers.

Op computer 1 deed ik de ontvanger in de USB poort, hij vroeg om de CD die ik hem gaf, installeerde de stuurprogramma's, kreeg een lijst van de netwerken, maakte verbinding met mijn nieuwe router, en ik kan internetten.
Computer 2 deed bijna hetzelfde; ik deed de ontvanger in de USB poort, hij vroeg om de CD die ik hem gaf, installeerde de stuurprogramma's, maar hij kan geen enkel netwerk vinden.

Hier is een lijst van dingen die ik al geprobeerd heb en wel/niet werken:

- De ontvangers werken allebei (Kan ze op deze comp allebei gebruiken)
- De USB poort doet het (Want mijn muis en toetsenbord werken erop)
- Ik heb allerlei dingen in Apparaatbeheer en services geprobeerd (En netjes terug gezet op het originele wanneer het niets veranderde)
- Drivers opnieuw geïnstalleerd, computer opnieuw opgestart
- Nog meer

Ik gebruik windows vista.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? De hardware van de computers zijn identiek, toch werkt het op de 1 wel en op de andere niet...

Iedere poging tot oplossing wordt gewaardeerd.

Alvast bedankt,
Joost
 
Hallo

Bedankt voor je reactie, maar dit heeft helaas niet gewerkt. Mijn computer vindt nog steeds geen netwerken, terwijl de laptop + andere computer dit wel doen.

Heb eens een schermpje van de windows Diagnose en Herstel erbij gedaan. Hij vindt problemen, maar weet niet hoe ik die op kan lossen.

Ik heb mijn drivers hetzelfde geinstalleerd als op de andere computer waar hij wel werkt. Verder geeft hij ook dezelfde stuurprogrammas weer in Apparaatbeheer.
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    48,4 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan