Draadloze router functioneert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hoi,

Ik heb een Sitecom 300N Router. Die heeft het altijd goed gedaan, tot 2 dagen geleden. Mijn internetverbinding doet het namelijk niet meer.
Ik heb ziggo gebeld en die heeft mijn modem (motorola) opnieuw aangemeld en reset. Ik heb nu wel gewoon internet via de lan-kabel maar dus niet via draadloos internet. De laptop kan wel gewoon mijn sitecom router vinden, maar hij geeft telkens aan dat er geen internet gevonden kan worden. (Zie bijlage)

Ik zie wel dat het computertje met draadloze verbinding verbonden is. Als ik een lankabel aansluit op de wireless router heeft hij wel gewoon internet. Zodra ik hem eruit haal niet meer via draadloos internet.

Wat kan dit zijn? Ik heb de sitecom router ook al reset, en opnieuw een profiel aangemaakt. Desondanks wordt de modem wel gevonden, maar kan ik niet internetten via draadloos.

Bijlagen

• Printdump043.jpg
    Printdump043.jpg
    35,8 KB · Weergaven: 14
Als die bijlage is van de router waarop je probeert in te loggen, probeer je dat waarschijnlijk bij de buren.... Je schrijft "ik heb een Sitecom N300 router" en dit plaatje is van een Linksys 54... (als de buren een WEP of WPA beveiliging erop hebben, kom je dan inderdaad niet verder)

Zoek even naar je eigen netwerk......

Kijk even met de kabel in je eigen router of SSID wel aan staat.....

Laatst bewerkt:
Als die bijlage is van de router waarop je probeert in te loggen, probeer je dat waarschijnlijk bij de buren.... Je schrijft "ik heb een Sitecom N300 router" en dit plaatje is van een Linksys 54... (als de buren een WEP of WPA beveiliging erop hebben, kom je dan inderdaad niet verder)

Zoek even naar je eigen netwerk......

Kijk even met de kabel in je eigen router of SSID wel aan staat.....

Ja dit is mijn verbinding gewoon.
Ik gebruik alleen een wifi kaartje van linksys. Dat heeft altijd goed gewerkt dat is het dus niet. Hij is gewoon verbonden met mijn wirelessverbinding. Zie nieuwe bijlage.

Er staat overigens wel een een geel driehoekje met een uitroepteken bij de connectie. (limited or no connectivity, maar dat is logisch in deze situatie)

Bijlagen

• Printdump044.jpg
    Printdump044.jpg
    31 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan