Draadloze router LevelOne

Status
Niet open voor verdere reacties.

smurrie

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Hoi,

Ik heb al een tijd geleden een draadloze router van het merk LevelOne gelocht, en nu lukt het mij niet om het te beveiligen. Ik heb precies gedaan wat er in de handleiding stond (die overigens niet al te duidelijk was, en het werkt gewoon niet. Kan iemand mij helpen?

welk type ??

Hmmm...vervelend...de leverancier kent zelf geen wbr 3480
Daar is de handleiding dus niet te lezen.....
Dat wordt verder zoeken.....
.

vervelend.
Er is wel een duidelijk menu, en als ik dingen heb verandert, klik ik op profiel opslaan. Dan op apply, en dan staat er even validaten settings, en als ik dan weer kijk in het lijstje van beschikbare draadloze netwerken is mijne nog steeds niet beveiligd en hoef ik geen ww in te vullen.

en voor welke beveiliging kies jij dan ...een wep of wpa of......

Toch staat hier, indien gezocht op WBR-3408 gewoon een engelstalige handleiding. Even aanvinken op die pagina: Anleitung en WBR-3408 invullen in het Suche veld.

Succes,

Tijs.

en voor welke beveiliging kies jij dan ...een wep of wpa of......

ik kies voor wpa, maakt niet uit met tkip of aes.
Ik kan dit in het menu ook wel kiezen, maar het wordt gewoon niet ingesteld.

en dnties,

ik heb wel een handleiding op mijn cd-rom, dus ik hoef er niet nog een via internet. Maar toch bedankt voor het zoeken.

heb je al eens gekeken of er een nieuwe software update aanwezig is voor je router.
Als jij doet wat in het boekje staat dan zou het toch moeten werken.
Misschien een reset eens proberen en dan vanaf nul beginnen.

Hoe moet ik dit doen?

In de eerste plaats: Sluit de router aan via bedrade verbinding ipv. draadloos voordat je aan de slag gaat!

Daarna: Ga naar dezelfde webpagina waar ik eerder naar verwees, maar zet een vinkje in zowel Anleitung als Firmware. Download zowel de handleiding als de nieuwste firmware (versie 101C). Pak beiden uit in een map.

Zie dan in de handleiding in hoofdstuk 7 hoe je eerst je huidige configuratie kunt veiligstellen (paragraaf "Config file" op pagina 71) en doe dat ook.

Daarna op pagina 94 hoe je de zojuist uitgepakte firmware kunt uploaden naar het apparaat (paragraaf "Upgrade Firmware"). Als het goed is herstart het ding vanzelf, maar anders zelf doen na afloop van de upload.

Zodra het apparaat het weer doet, de configuratie die je veiliggesteld hebt weer uploaden. (paragraaf "Config file").

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan