Draadloze router met usb printerpoort

• Onderwerp starter Onderwerp starter dag
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dag

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Ben opzoek naar een draadloze(wireles)router met usb printer poort.
Internet via de kabel(caiway)
Welke router is hier goed voor geschikt?
Kinder doen veel spelletjes via internt.
bv Call of duty Mordern warfare 2

grtjes dag

ik zou je aanraden om te gaan voor eentje van het merk US-Robotics, dit is een goed merk, die lang meegaat (mijne hier nu is al 7 a 8 jaar oud, men tweede/reserve router is al 12 jaar oud, en werkt nog perfect), het zijn snelle routers, en ook met de beste interne firewall nu verkrijgbaar op de markt.
Als je niet wil dat de kinderen gaan rotzooien met de configuratie enzo, kan je altijd een wachtwoord zetten op de configuratiepagina, je draadloos internet kan je zelf ook laten beveiligen op een van de moeilijkst kraakbare/hackbare encrypties (naam ervan ontschiet me even) en deze modem is ook een zeer goed merk, als het gaat om gaming via draadloos internet (vaak even snel als met draad), en als je voor een duurder modelletje gaat, zijn er zelfs met draadloze antennes die zelfs 200 meter ver nog op zeker 50% van de snelheid werken, zelfs door binnen- en buitenmuren heen.
1 nadeel aan de US.Robotics routers is wel dat als je kinderen zelf een multiplayer server willen hosten, dat je de ports wel manueel moet openzetten, door de firewall.
allen zie ik net dat ze op hun website bij de producten het al 6 jaar niet meer geupdated hebben -_-

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan