Draadloze router, welke is aan te bevelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shalix

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Hallo,

Ik ben op zoek naar een router die wifi kan uitzenden door het hele huis. Ik heb er één nodig die dus een goed bereik heeft (door muren) en stabiel is. Thuis heb ik een internet snelheid van +- 350 kbps download. Niet erg hoog dus, maar ik woon ook ergens in een weiland.

Nu heb ik al even rond gezocht op tweakers, en deze zag er goed uit. Heeft ook een leuke review en las dat het merk ook niet verkeerd is.

Voordat ik hem aanschaf heb ik toch liever een mening van iemand die er wat meer van af weet, dus vandaar.

Alvast bedankt,

Shalix

Eventueel ook nog een goedkopere versie verkrijgbaar (die evengoed is)? Als hij echt zo goed is dan wil ik er dat geld wel voor neerleggen (hier wil ik namelijk niet op besparen), maar als er een goedkopere optie is neem ik dat liever natuurlijk.

Dus, mochten er nog meer suggesties zijn hoor ik het graag.

Bedankt voor jullie suggesties. Ik zal even nog verder kijken naar de TP-LINK TL-WR1043ND en de Netgear WNDR3700 Simultaneous Dual-Band en de verschillen daartussen, en eventueel nog wat meer reviews. Ik zal nog laten weten welke het uiteindelijk is geworden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan