draadloze router

Status
Niet open voor verdere reacties.

knoeier

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
hallo ik heb een draadloze adsl router van USrobotics, en ik slaag er niet in om mij aan te melden op messenger en op de pc die draadloos is aangesloten kan ik al helemaal niet op internet. op de statusbalk onderaan staat vermeld: verbinding gemaakt, uitstekend signaal 54mbps. maar IE zegt steeds dat hij e opgegeven adressen niet kan vinden. wat kan ik fout gedaan hebben?

Hallo

ik neem aan dat je de internet verbinding op de router heb aangesloten, en dat je je isp gegevens in de router hebt staan.

Greetz
Easy

ik ben op dit moment aan het surfen op de pc die via de utp kabel aangesloten is aan de router. de internetkabel is aangesloten in de router en mijn aanmeldgegevens zijn netjes ingevuld. maar verbinding maken via messenger of gewoon op hotmail surfen is onmogelijk. de draadloos verbonden pc zegt dat hij verbinding heeft met de router maar ik kan er niets mee doen.

En deed die draadloze PC het voorheen wel via een vaste verbinding?

Staat de gateway wel goed ingesteld op de draadloze PC?

ik heb nog nooit een vaste verbinding gemaakt met de draadloze pc maar ik kon in het begin nog even surfen. tijdens de het downloaden van firefox kwam het alom bekende venster met de foutmelding tevoorschijn en sindsdien kan ik niet meer surfen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan