draadloze router

• Onderwerp starter Onderwerp starter filp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

filp

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2002
hallo iedereen ik heb nieuw draadloze router aangekocht maar ik zit met probleem ze vragen om de verbinding te krijgen vragen ze internet bevelgingssleutel maar kan ik die niet vinden zo kan ik verbinding krijgen wie kan mij verder helpen a.u.b bedankt

Laatst bewerkt:
router in gaan en daar ga je naar beveiligingsopties daar kan je de wep of wpa code wijzigen ;) zal vast op de site staan om welke router gaat het?

de router draadloos

he hallo beste het is de router conceptronic 150N wireless router ik heb dan van alles al aan gedaan ik kom er gewoon niet uit en het is nieuwe router
he bedankt dat je mij wil verder helpen groetjes van filp

de draadlose router

he beste ik heb ook de gebruikaanwijzing maar in het nederlands en toch kan ik niet verder voor het instelen wep of wpa en de welke moet ik nu nemen ik zit wel met lan breedband verbiding maar waar kan ik de internet veilgheidsleutel vinden??? he al vast bedankt groetjes filp

Hallo,

WPA lijkt me het beste, je kunt toch gewoon de key aanpassen, en die gebruiken ?

de router

he waar kan ik de key vinden ??? A.U.B bedankt

de router

he beste mensen is er niemand kan helpen ik hoor niets meer bedankt groetjes filp

de router draadloos

he ja dit heb ik ook gedaan er staan 2 op zo als mac en wpa ik heb die codes ingeven
maar hoe ka ik zien waneer dat het op mac of wpa staat ??? ook nog om draadloos te hebben waneer mag ik de vaste kabel dan uittrekken ???? he bedankt groetjes van filp

de draadloos router

he beste waar kan ik dit vinden bedankt groetjes filp

de router draadloos

he beste ik kan wel in de minu van de router dat wel ik heb zoveel aan veranderd ik van af en toe moet ik de router tussen uithalen anders heb ik geen verbinding en draadloos wil niet luken en ze vragen om de netwerkbeveilgsleutel en als ik het in geef is het altijd verkeerd en zo kan ik niet verder gaan ik weet het niet meer waarom zo moelijk en het is nieuwe router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan