Draadloze toetsenbord en muis werken niet meer, USB muis en TB ook niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter kk2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kk2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Ik heb een Dell Dimension met XP Mediacenter edition SP3. 2,1 GHz, 3,5 GB intern, ATI Radeon 1300 XT, Draadloos A netwerk via Linksys router die ik als switch gebruik en 3com ontvanger.
Toen ik donderdag mijn PC uitzette, werkte alles naar behoren. Vrijdag startte ik de PC, maar netwerkprogramma startte niet en Dell draadloze muis en toetsenbord maakten geen verbinding. Ook USB toetsenbord en/of muis werken niet. Ik heb geen PS2 aansluiting, wel een PS2 muis met USB adapter geprobeerd, maar ook dat werkte niet.
Ik heb alles al geprobeerd. Draadloze receiver in alle USB poorten gehad, wil wel verbinding maken, maar komt niet tot stand. USB muis/toetsenbord met draad wordt herkend, PC wil driver installeren, maar vraagt eerst toestemming om op internet te mogen zoeken, dit kan ik niet aanklikken omdat ik nog muis, nog toetsenbord heb. Het enige waarmee ik iets kan doen is mijn mediacenter afstandbediening. Hiermee kan ik mij aanmelden (opstartprocedure) en enigszins manoeuvreren en bevestigen in actief venster. Maar als het driver installatie scherm opkomt staat de cursor op de link 'privacyblabla' en kan ik dit alleen bevestigen en niet de ioverige opties aanklikken.
Ook mijn 3com wireless progje start niet op waardoor er geen netwerkverbinding tot stand komt. Ik kan mijn PC op geen enkele manier besturen, ook niet tijdens het opstarten, Ik heb al veel via google gezocht, maar kan geen oplossing hiervoor vinden. Iemand enig ID hoe ik hier weer uitkom?
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Zat er een schijfje bij het pakket? Kan je niet een andere muis lenen voor die installatie?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord. Ik heb al alle mogelijke muizen geprobeerd, USB met draad, PS2 muis met USB verloopstekker omdat ik geen PS2 heb, andere wireless muizen. Het punt is dat zodra ik deze aansluit de PC deze wil installeren, maar in het installatiemenu kan ik geen keuzes maken omdat ik niets kan klikken omdat ik geen muis heb die aangesloten is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan