draadloze TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

luca11

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2009
Ik heb een draadloze set van Marmitek voor mijn TV. niet de 2,4 ghrz maar de 5,8 ghrz want die zou niet storen.
nu valt het beeld bij de reclames elke keer weg. Dus jij kijkt een film, gaat prima, maar dan komt er reclame tussen en dan valt het beeld weg???
Op zich natuurlijk niet zo erg van die K..reclame maar het is toch storend.
Weet iemand een oorzaak cq oplossing??

het kan met de signaal sterkte van de bron [daar waar het signaal vandaan komt] te maken hebben...

zo gauw de ontvanger geen signaal heeft of onvoldoende springt deze op stand by.

In reclame blokken worden via een technische ingreep het geluid gepusht [europeese richtlijnen e.n.z]

wellicht is deze signaalsterkte zo zwak d.m.v. slechte verbinding dat daardoor wanneer de reclame start het signaal zo zwak wordt dat de ontvanger deze niet meer geregistreerd en daardoor op stand by / uit gaat...

een transmissie frequentie 2,4 of 5,8 ghz heeft weinig invloed op de kwaliteit van een signaal ; wat wel van invloed is is het vermogen van de zender en de gevoeligheid van de
ontvanger en de afstand en opstelling van dezen...

Laatst bewerkt:
het kan met de signaal sterkte van de bron [daar waar het signaal vandaan komt] te maken hebben...

zo gauw de ontvanger geen signaal heeft of onvoldoende springt deze op stand by.

In reclame blokken worden via een technische ingreep het geluid gepusht [europeese richtlijnen e.n.z]

wellicht is deze signaalsterkte zo zwak d.m.v. slechte verbinding dat daardoor wanneer de reclame start het signaal zo zwak wordt dat de ontvanger deze niet meer geregistreerd en daardoor op stand by / uit gaat...

een transmissie frequentie 2,4 of 5,8 ghz heeft weinig invloed op de kwaliteit van een signaal ; wat wel van invloed is is het vermogen van de zender en de gevoeligheid van de
ontvanger en de afstand en opstelling van dezen...

tja de zender is rechtstreeks op de decoder aangesloten. en xzender en ontvanger staan op 3 meter afstand.

heb je misschien een dvd recorder of een vhs recorder?
als je nu eens het signaal van de decoder via de tuner van de recorder op de ingang van de zender probeert?

heb je misschien een dvd recorder of een vhs recorder?
als je nu eens het signaal van de decoder via de tuner van de recorder op de ingang van de zender probeert?

ik heb een nog al lange kabel van de decoder naar de zender. de zender staat in een boekenkast. (3 meter) zou een kortere kabel helpen. zou de lange kabel signaal verlies hebben.

Luca, ik heb sinds 2 dagen ook zon apparaat gekocht. Bij mij werkt de beeld en geluidsoverdracht wel, maar de afstandsbediening niet! Hoe heb jij dit aangesloten?

De draadloze receiver geeft wel een rood lampje als ik wat doe met de afstandsbediening, maar reageert helaas niet..

Luca, ik heb sinds 2 dagen ook zon apparaat gekocht. Bij mij werkt de beeld en geluidsoverdracht wel, maar de afstandsbediening niet! Hoe heb jij dit aangesloten?

De draadloze receiver geeft wel een rood lampje als ik wat doe met de afstandsbediening, maar reageert helaas niet..

gebruik ik niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan