Draadloze usb dongle verbreekt telkens verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jip_86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
Berichten
4
Hallo mensen.

Ik gebruik bitcomet 0.56 en mijn computer zit met een draadloze verbinding op het adsl modem aangesloten. Ik heb geen pci kaart maar een soort usb stick. Nu is alleen het probleem dat mijn draadloze netwerk na een tijd de verbinding verbreekt. Ik vind dit vrij lastig omdat als ik snachts wil downloaden hij dus niet de hele nacht aan het downloaden is. Wie weet hier iets op?
 
mischien dat er nieuwe firmware is voor je draadloze router wat je ook hebt
moet je ff kijken
 
Laatst bewerkt:
Probeer om de Zero Wireless Configuration van xp te disabelen, bij mij zorgde dat voor een instabiele verbinding. Ook kun je bij de eigenschappen van je usb-dongle kijken of je die zo kan instellen dat je een voorkeursnetwerk in stelt. Dan wordt er niet gezocht naar andere (sterke) signalen die misschien bij de buurman vandaan komen.
 
Moeilijk te traceren waar het probleem met usb stick/dongels zit.Zou bij aanhoudende problemen toch overwegen iets anders aan te schaffen !?
 
Ik heb wel is ergens gelezen dat hij ook vast kan lopen omdat het ap al die verbindingen niet aan kan. is er misschien een max aantal verbingingen ofzo? Als ik het goed heb loopt hij vooral vast als ik veel peers terug krijg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan