Draadloze verbinding beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
hoi,

n vraagje: ik wil voorkomen dat anderen niet mee surfen. zoals met draarloos internet en wifi. want is dit gevaarlijk wanneer iemand op jou verbinding op internet komt?

super goed artikel, ik zie wel een aantal moeilijke termen. helaas is dit voor de simpele gebruiker nog al moeilijk om te begrijpen, maar ik zal mijn best doen. ik heb nu geen draadloos internet, maar wel over een maandje. ik weet niet welke router ik dan het beste kan gebruiken voor in huis... en verder gebruik ik nu nog geen draadloos internet, maar wil deze wel beveiligen.

verder gebruik ik wind vista. en in het artikel lees ik voor windows xp of heb ik het fout?

verder he heb ik zone alarm en avg maar is dit voldoende. die avg heb ik free gedownload en zone alarm van dit forum. maar ik had bijvoorbeeld gisteren hijackit gedownload. maar
ik snap helemaaaaal niet hoe ik het moet toepassen.... zucht

ik snap dat je deze info alleen toepast wanneer je een draadloos router hebt?

Laatst bewerkt:
Hijackthis heb jij niks aan. heb je alleen nodig wanneer je hardnekkige spyware hebt en je een log wil maken voor experts.

En wat bedoel je met:

Ik snap dat je deze info alleen toepast wanneer je een draadloos router hebt?

Wat die termen betreft, aldoende leert men. Lynksis en Sitecom hebben goede routers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan