draadloze verbinding brother 585 cw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martinvredeveld

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Mijn printer ontvangt plotseling niets meer draadloos. Opnieuw geinstalleerd etc.: geen effect. Wie herkent dit en heeft een oplossing?

Beter in 1x de juiste (Brother-) aanduiding geven: DCP-585CW
Dus met support-pagina: deze
Eerste stap zou (wat mij betreft) moeten zijn het afdrukken van de huidige geldende netwerkinstellingen op de printer. Staat op pagina 122 van deze handleiding
Haal daar uit of de printer zelf wel een netwerkverbinding heeft en leg verder die huidige netwerkinstellingen van de printer naast die van je laptop/pc en kijk of de printer en pc wel in hetzelfde ip-adresnetwerk zitten (bijv. beiden een 192.168.1.x adres, maar wel verschillend qua laatste cijfer). Kijk ook na of subnetmasker en standaard gateway overeenkomt.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dank, maar dit is al ggedaan: geen effect. Nog andere suggesties?

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen effect? Wat bedoel je daarmee? Ik vraag naar concrete omstandigheden, maar jij doet alsof ik een mogelijke oplossing had gepost.

Zitten beiden in het zelfde netwerk? En welk ip-adres heeft de printer nu?
En doe eens een ping naar het ip-adres van de printer binnen een CMD.EXE venster.

Tijs.

Laatst bewerkt:
@Martinvredeveld,

Welkom op Helpmij.nl

Ik heb twee berichten verwijderd en de qoute verwijderd begrijp dat je nieuw ben maar alleen quote's in een bericht is niet toegestaan en quote is over het algemeen niet nodig succes met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan