Draadloze verbinding DVD van PC-->TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjajona

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2002
Nog een vraag:
Bij de nieuwe PC hebben we ook een draadloze zender/ontvanger van Trust
gekocht, om dvd's die op de PC afgespeeld worden ook te kunnen zien op TV
Alles correct aangesloten,apparaatjes beiden Op hetzelfde kanaal gezet, naar elkaar toegericht, TV op videokanaal gezet enz maar beeld: Ho maar! Niet dus. Nu heb ik gemerkt dat bij de ontvanger (aan de tv) twee rode lampjes branden. Op de zender (bij de PC) zitten ook twee lampjes maar er brandt er maar 1 . Als je dit kastje een keer uit en aan zet. Gaat de tweede ff branden, flikkert, en gaat weer uit. We hebben al van alles geprobeerd maar krijgen het niet werkend. Heeft iemand hier misschien ervaring mee???

Hoe heb je de zender op de PC aangesloten? Als dat op via de TV-out is moet je de TV-out wel eerst inschakelen. Anders krijg je ook geen beeld.

Geplaatst door marjajona
Hoe moet je de TV-out inschakelen?

Eigenschappen op bureaublad, tabbl.instellingen, geavanceerd, tabbl.apparaat selecteren en gaan!
:rolleyes:
letwel, dit gaat zo in Xp, Me kan iets verschillen dus ff zoeken tussen de tabbbladen...

Jongens bedankt maar weer. Hij doet het nu behalve het geluid. Iemand suggesties/

Geluid moet je via je geluidskaart doen. Dus kabeltje van je geluidskaart naar de TV.

Ja maar het systeem is toch draadloos?
Er hoeft dan toch niet visueel ook nog een kabeltje tussen?
De audiokabels (rood en wit) zitten in de geluidskaart en
bij de TV zitten ze via de scart-kabel in de tv.
Het beeld draadloos lukt ook dus.

Oh ja. was ff vergeten dat het hier om het draadloze ging :) . Wanneer je de kabels van het geluid goed hebt aangesloten zou het moeten werken. Zou anders niet weten waar het aan kan liggen.

Ik heb nu geluid en alles is goed aangesloten. ik krijg het geluid echter niet fatsoenlijk werkend. Een muziek-cd in de cd-rom gaat prima maar bij het opstarten van de PC begint hij het opstart-geluid te spelen, een paar seconden en dan breekt ie abrupt af en heb ik geen geluid meer. Ook winamp en mediaplayer geven geen geluid. Ik wordt er doodziek van onderhand!

Zet het volume eens wat lager. Misschien wordt y overbelast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan