Draadloze verbinding internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokarno

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Hallo allemaal.
Wie kan of wil mij helpen met het volgende probleem. Ik heb een draadloze verdinding laten aanleggen door een vakman.het type router is Sweex. deze firma is ondertussen al tweemaal bij mij geweest om de boel opnieuw aan de praat te krijgen cq te houden.Kost iedere keer € 35,00 voorrij kosten plus de uren of gedeelte hiervan.

Maar steeds weer opnieuw valt de verbinding weg.en steds weer opnieuw moet ik dan aanklikken verbinding herstellen enz enz.

mijn server is xs4all dus dar ook kontakt mee opgenomen maar daar lig het niet aan en die verwijzen mij weer naar juist de exper op dit gebied.

wie weet er een oplossing want ik wordt hier echt als man van (68) hartstikke nerveus van
graag antwoord als iemande de moeite wil nemen.
jokarno:

Laatst bewerkt:
Hoe is de verbindingssnelheid? Het lijkt er een beetje op dat deze slecht is aangezien je dan weer wel/dan weer niet verbinding maakt.

Is er nog een andere PC oid aangesloten op het netwerk? Zo ja, gebruikt deze een vast IP adres of word deze automatisch toegewezen?
Vaste IP-adressen instellen is misschien een optie in dit geval.

Draadloze verbinding wel/niet

Hoe is de verbindingssnelheid? Het lijkt er een beetje op dat deze slecht is aangezien je dan weer wel/dan weer niet verbinding maakt.

Is er nog een andere PC oid aangesloten op het netwerk? Zo ja, gebruikt deze een vast IP adres of word deze automatisch toegewezen?
Vaste IP-adressen instellen is misschien een optie in dit geval.
.

Beste helper.
Ik weet niet hoe mijn verbindingssnelheid is wat ik wel kan achterhalen is dat conceptronic 54 g.
Maar in ieder geval bedank voor je melding mischien kan je mij nog verder helpen?
jokarno

.

Beste helper.
Ik weet niet hoe mijn verbindingssnelheid is wat ik wel kan achterhalen is dat conceptronic 54 g.
Maar in ieder geval bedank voor je melding mischien kan je mij nog verder helpen?
jokarno

ik bedoel de daadwerkelijke snelheid, dus niet wat het netwerkkaartje aan zou kunnen in de meest gunstige omstandigheden.

Bij het verbinden naar het netwerk toe laat windows een soort van staafgrafiek zien met groen streepjes, daarachter staat dan ook hoe de verbindingssnelheid is.

Draadloos netwerk

ik bedoel de daadwerkelijke snelheid, dus niet wat het netwerkkaartje aan zou kunnen in de meest gunstige omstandigheden.

Bij het verbinden naar het netwerk toe laat windows een soort van staafgrafiek zien met groen streepjes, daarachter staat dan ook hoe de verbindingssnelheid is.

Hallo helper.
Dat is snel zeg die streepjes staan gemiddeld op 3.
Vriendelijke groeten
Jokarno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan