Draadloze verbinding ipv coaxkabel voor tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorik

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2003
Ik wil graag een draadloze verbinding voor mijn tv signaal ipv een coaxkabel, als ontvangende tv heb ik TWEE computers met een tv kaart waar ik allebei op wil ontvangen. De tvkaarten zijn de MEDION MD2819 van de Aldi.
HELP!!

bvd Jorik

Thuis heb ik een draadlose verbinding met me tv op zolder voor mijn digitenne door te zetten het werkt perfect
ben alleen wat minder tevrede over de kleuren maar dat komt ook omdat het aan het limiet zit van zijn ontvangst maargoed

Er zijn in verschillende onderdelen huizen van dit soort kastjes te koop ook bij dixson hebben ze er eentje van trust
je moet alleen wel kijken of ze meerdere kanalen ondersteunen opdie manier kan je ook meer op elkaar aansluiten

voor de rest sluit je deze gewoon aan als je een video aansluit

bedankt,
maar kan dit ding ook op beide tv's verschillende zenders bekijken, kan het ook via de coaxkabelingang poort, dit is de enige poort die ik heb.

Hoi
Neem je kan niet 2 verschillende kanalen bekijken mits je 2 zenders er op aansluit dus dubbel zo duur uit bent en dan nog denk ik dat je elkaar behoorlijk stoort

als het op een coax uit/ingang moet dan moet je een rfu adaptor er opzetten deze worden veel gebruikt om schotels op oude tv's aan te sluiten

Je kan anders ook een oude video kopen en deze er tussen zetten (voordeel is wel dat je signaal versterkt word en dat je dan vaak ook meteen een adaptor heb om scart om te zetten naar coax)

Tot slot als je zelf heel handig bent kan je ook van je videorecorder een zender maken en die dan gebruiken

Nou ff voor de duidelijkheid:
Ik heb twee spliksplinternieuwe tvkaartjes voor m'n computers en ik wil die verbinden dmv een draadloze "coax" verbinding omdat ik helemaal geen zin in heb een kabl te leggen en gaten te boren.

Bij de tvkaartjes heb ik een z@pper en die wil ik graag gebruiken dus niet beneden zappen en boven kijken, gewoon als tweede tv met een ander kanaal.

Bedankt voor je hulp
Jorik

met die draadlose kastjes die je tv signaal doorzetten kan je ook je afstand bediening bedienen
is wel makkelijk zoals ik in bed lig niet 2 trappen naar beneden om me kanaal om te zeten

bedankt,
maare wat kost zo'n kastje + 2 ontvangers ongeveer

tussen de 45 en 79 euro perstuk
de omzetter van scart naar coax is 35 euro (ongeveer)

Ik heb twee spliksplinternieuwe tvkaartjes voor m'n computers en ik wil die verbinden dmv een draadloze "coax" verbinding omdat ik helemaal geen zin in heb een kabl te leggen en gaten te boren.

Ik heb al een hoop gezien in mijn leven, maar nog nooit een draadloze coax verbinding.
Er zit niets anders op dan te boren en kabeltjes te trekken. Anders kan je beter die TV-kaartjes weer verkopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan