Draadloze verbinding laptop werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marije28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2012
Sinds 2 weken heb ik problemen met mijn internet verbinding.
De beveiligingssleutel word geaccepteerd maar ik krijg vervolgens de melding geen netwerktoegang of geen internettoegang. Soms werkt de verbinding heel even, voor 5 minuten, en stopt er vervolgens weer mee met dezelfde melding.
Ik heb gekeken met een andere laptop of de verbinding daar wel op werkt, en daar werkt de verbinding normaal. Het lijkt dus aan mijn eigen laptop te liggen. Het vreemde is alleen dat dit van de 1 op andere dag gebeurde en ik dus geen idee heb waar het aan kan liggen.
Ik heb hierover contact gehad met KPN zelf, zij gaven aan dat ik de experia box moest resetten. Zodra ik dit deed van de week deed de verbinding het wel gewoon. Maar dat was ook eenmalig.
Ik heb de instellingen van de 2 laptops vergeleken maar ik kon niks vinden wat anders ingesteld was.
(Ik type dit bericht dus ook vanaf een andere laptop)
Ik heb KPN glasvezel via de experia box en een netwerk adapter van sitecom, windows 7 en een laptop van Dell.

Wie oh wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Nog even een aanvulling, als ik via windows probleem oplossen doe dan zegt hij: standaardgateway is niet beschikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan