Draadloze verbinding Linksys

Status
Niet open voor verdere reacties.

kippetjuh1985

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
Hallo allemaal,

Wij hebben thuis 2 laptops en 1 vaste pc. Al geruime tijd surfen wij op deze pc's via de Linksys WRT54G router draadloos op het internet.

Opeens stopten beide laptops hiermee, maar met de vaste pc (die via een vaste aansluiting verbonden is met het internet) komen we nog wel gewoon op het internet.

Als ik met een van de twee laptops een verbinding wil maken geeft deze aan dat de router niet beveiligd is (was deze wel altijd) en dat de laptop om deze reden geen verbinding kan maken met de router. Dus ik wilde mijn router opnieuw gaan beveiligen. Maar ik kan er niet op inloggen. Ik krijg steeds de melding dat de pagina niet weergeven kan worden. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Inloggen via firefox, router resetten, inloggen via laptop door deze op vaste verbinding aan te sluiten, maar niets helpt.

Heeft iemand dit eerder gehad of weet iemand misschien een oplossing?

In ieder geval bedankt!

Groeten Kim

reset knop van de router 15 sec in drukken en dan eens weer proberen, start de pc eens opnieuw op na resetten router

Trek de stekker er is een tijdje uit en probeer na enige tijd op nieuw

heb ik ook allemaal al geprobeerd. Het werkt op e.a. manier allemaal niet. Ik begrijp er echt niets van.

Gebruik je wel het juiste ip adres voor het inloggen

Ja, heb deze gecontroleerd via Start>uitvoeren>ipconfig
Daar kan de fout dus ook niet inzitten.

Heel erg bedankt voor de reacties! Heb van alles geprobeerd, uiteindelijk met de Linksys helpdesk gebeld, en er zat een fout in mn router, dus heb van hen een upgrade gekregen en nu werkt alles weer prima. Had hen dus echt nodig hiervoor. Evengoed bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan