Draadloze verbinding op telefoon valt om de paar minuten weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonkertje

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2012
Berichten
6
Hallo,

Ik heb kort geleden een nieuwe telefoon gekocht en deze aangesloten om het draadloze netwerk in huis. Nu valt het internet om de paar minuten weg. Als ik bij iemand anders verbind met het draadloze netwerk zijn er geen problemen. Een ander persoon met precies dezelfde telefoon als ik ondervind hetzelfde probleem, maar een persoon met een andere soort telefoon heeft geen problemen met het internet, het probleem lijkt zich alleen voor te doen bij mijn telefoonsoort. Ik ben al een tijd opzoek naar een oplossing maar kan geen vinden. Iemand een idee?
De router is een KPN experia box
De telefoon waarbij het niet werkt is een Samsung Galaxy S Plus

Groet, Jonkertje
 
Dit gaat over het uitvallen van de telefoon en problemen met het mobiele netwerk, dit is bij mij het probleem niet, ik ben er zojuist achter gekomen dat de verbinding met de router om de 3 minuten wegvalt en hierna opnieuw probeert verbinding te maken met de router.

02/01/2012 10:07:23 sending ACK to 192.XXXXXX
02/01/2012 10:04:24 sending ACK to 192.XXXXXX
02/01/2012 10:01:23 sending ACK to 192.XXXXXX
02/01/2012 09:58:23 sending ACK to 192.XXXXXX
02/01/2012 09:55:21 sending ACK to 192.XXXXXX
02/01/2012 09:52:21 sending ACK to 192.XXXXXX
02/01/2012 09:49:20 sending ACK to 192.XXXXXX
02/01/2012 09:46:20 sending ACK to 192.XXXXXX
02/01/2012 09:43:19 sending ACK to 192.XXXXXX
02/01/2012 09:40:18 sending ACK to 192.XXXXXX
02/01/2012 09:37:18 sending ACK to 192.XXXXXX
 
Laatst bewerkt:
Je zou de router kunnen resetten. Anders zou ik het niet weten.
 
Resetten werkt ook niet :S Ik word er een beetje gek van. Het licht echt aan het IP-adres denk ik, kan ik die aanpassen?
 
Het is me gelukt, ik moest de router zo instellen dat hij mij elke dag opnieuw mijn ip-adres toewijst en het probleem was opgelost, eerst had ik verwacht dat dit problemen met zich mee zou brengen, maar dit blijkt tot nog toe niet het geval.
 
Het is me gelukt, ik moest de router zo instellen dat hij mij elke dag opnieuw mijn ip-adres toewijst en het probleem was opgelost, eerst had ik verwacht dat dit problemen met zich mee zou brengen, maar dit blijkt tot nog toe niet het geval.

Hallo dat is mooi gedaan, bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan