draadloze verbinding selecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gethez

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Ik zit met een probleempje,

mijn zus haar laptop is nog vrij nieuw en ze heeft ze al moeten formateren
(omdat ie niet meer reageerde en de recovery disk moest gebruikt worden)
Door wat zou dat in de eerste plaats kunnen gebeurd zijn??? (het gebeurde bij een normale opstart dat alles blokkeerde)

Welnu zijn ALLE standaardinstellingen verdwenen...
Mijn probleem is dat er geen draadloze verbinding meer geselecteerd kan worden in de lijst van "hoe wilt u verbinding maken"

Het betreft een medion akoya...

Kan iemand mij helpen? Indien je nog bijkomende info wilt vraag maar...

euhm geen idee ,

van bij de aankoop was ie volledig in orde... system recovery gedaan en nu weet ik ni wat er al in orde is of niet, hoe kan je dat zien??

kheb net de application & support disc gebruikt (meegeleverd) om alles te herinstalleren naar de fabrieksinstellingen...

kdenk da alles terug zoals het oude is... alleen ben ik alles kwijt, dit kan ik niet terugvinden zeker??

hoe kan ik dit soort van blokkeren voorkomen...
ik zat voor een zwart scherm en het enige dat ik kon doen was de installatieschijf inbrengen....

kheb net de application & support disc gebruikt (meegeleverd) om alles te herinstalleren naar de fabrieksinstellingen...

kdenk da alles terug zoals het oude is... alleen ben ik alles kwijt, dit kan ik niet terugvinden zeker??

hoe kan ik dit soort van blokkeren voorkomen...
ik zat voor een zwart scherm en het enige dat ik kon doen was de installatieschijf inbrengen....

Je hebdt een laptop van het merk??
Dell?

Want die laptop's hebben dat vaak

neen een medion, maar hier mag een slotje op...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan