Draadloze verbinding valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud83

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Berichten
222
hallo,

ik heb net een nieuwe draadloze router gekocht, de sitecom 300N XR wl-303 router.

maar nu valt mijn draadloze verbinding soms weg, als ik dan de computer opnieuw opstart doet hij het wel weer.
maar dit is wel irritant, vooral als ik cod online speel, of aan t downloaden ben.

ik heb de handleiding op deze site gelezen, en heb de drivers van mijn onboard wifi verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, maar nu heb ik t nog steeds,

als ik m'n computer aansluit via de kabel, heb ik geen problemen.
maar ik heb deze router juist gekocht zodat ik geen kabels meer nodig heb.

verder is de draadloze verbinding tussen m'n router en m'n computer goed (snelheid/bereik).

ik heb windows vista 32 bit.
en m'n wifi ontvanger zit dus op m'n moederbord, en dat is een asus M2N32-sli deluxe.

weet iemand een oplossing voor dit probleem?
 
hoeveel meter zit je van de router af +-
zit er een stoorzender tussen, je probleem is trouwens niet onbekend bij draadloos.
draadloos is gewoon een stuk minder als bedraad.

het maakt ook veel uit met wat voor wlan adapter je werkt. als je een merk x usb adaptertje heb, vind ik het niet raar, die zijn gewoon minder. dus dan zal je een interne kaart moeten kopen.
 
hoi,

ja met dat usb adaptertje van sweex, dat was niet zo'n succes.
die gebruikte ik voor mijn andere computer, m'n internetverbinding werd 3x zo langzaam erdoor, dus die heb ik nu met een kabel aangesloten.

deze computer staat ongeveer 6 meter van mijn router vandaan.
hij staat in dezelfde kamer, er staat alleen een bank tussen. maar het lijkt me niet dat hierdoor de verbinding wegvalt :D

de adapter zit op mijn moederbord, verbonden met een antennetje die op mijn computer staat.
dit is mijn moederbord:

http://www.asus.nl/products.aspx?l1=3&l2=101&l3=300&l4=0&model=1163&modelmenu=1

kan verder weinig details vinden van de wireless adapter die erop zit.
 
probleem opgelost.

laat maar lekker zitten dat draadloze internet, dan maar een paar kabels door m'n huis heen.

gr ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan