Ik begin hier stevig van de balen. Na wat problemen met mijn router (kwam ik later achter) had ik besloten om een externe antenne te gebruiken. Toen bleek dat dat ook niet hielp heb ik de betreffende software gedeinstalleerd maar nu krijg ik geen draadloos netwerk meer te zien via de ingebouwde draadloos netwerk adapter.
Ik heb een ASUS A7V en het gaat om een Intel(R) PRO/Wireless 2200BG.
De meldingen die ik krijg zeggen dat de draadloze verbinding uit staat. Zowel via de switch aan de zijkant als via de software "lijkt" het alsof ik het draadloze netwerk weer aan kan zetten maar uiteindelijk wordt er niets gevonden. Een andere laptop vindt gewoon alle netwerken in de buurt.
Ergens heb ik ooit iets gelezen over het terug aanzetten van "radio". Maar ik kan het hier niet vinden.
Weet iemand hier hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
Tanx!
Joost
Ik heb een ASUS A7V en het gaat om een Intel(R) PRO/Wireless 2200BG.
De meldingen die ik krijg zeggen dat de draadloze verbinding uit staat. Zowel via de switch aan de zijkant als via de software "lijkt" het alsof ik het draadloze netwerk weer aan kan zetten maar uiteindelijk wordt er niets gevonden. Een andere laptop vindt gewoon alle netwerken in de buurt.
Ergens heb ik ooit iets gelezen over het terug aanzetten van "radio". Maar ik kan het hier niet vinden.
Weet iemand hier hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
Tanx!
Joost