ik werk met een Speedtoch van KPN. aan de ontvangstkant werk ik met de Linksys-netwerkadapter. De pc van mijn vrouw heeft een ander type. de verbinding van haar is stabiel, bij mij valt de verbinding vaak weg en dan komt deze pas weer tot stand na enige tijd, vaak nadat ik van alles heb uit- en weer ingeschakeld.
KPN heeft al eens het kanaal gewijzigd (vanuit de centrale zal ik maar zeggen), toen leek de verbinding iets sneller maar de uitval blijft (bij mij dus, niet bij mijn vrouw) te hoog.
hoe kan ik systematisch achterhalen waar het probleem zit?
ik wil eigenlijk weer een kabelverbinding maar dat is niet mogelijk. ik werd attent gemaakt op het bestaan van het dLAN-systeem (Devolo). dat zou beter zijn? maar lost dat mijn probleem op.
Graag hoor ik van jullie!
KPN heeft al eens het kanaal gewijzigd (vanuit de centrale zal ik maar zeggen), toen leek de verbinding iets sneller maar de uitval blijft (bij mij dus, niet bij mijn vrouw) te hoog.
hoe kan ik systematisch achterhalen waar het probleem zit?
ik wil eigenlijk weer een kabelverbinding maar dat is niet mogelijk. ik werd attent gemaakt op het bestaan van het dLAN-systeem (Devolo). dat zou beter zijn? maar lost dat mijn probleem op.
Graag hoor ik van jullie!