draadloze verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannie1952

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2011
Ik heb een laptop hp pavilion 1205 SD maar ik zie geen draadloze netwerken. In apparaatbeheer staat ook geen draadloze adapter. Dit is een nieuwe laptop en het lampje van wireless op de F12 toets brand oranje en dat betekend volgens mij dat hij uit staat. Maar ik kan drukken wat ik wil ook evt met de fn toets maar dat helpt ook niet.
Zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie. bvd gr harry

Nee, dat moet gewoon werken, wacht probeer dit eens Bekijk bijlage 144799
Dan op het bovenste draadloz netwerk icoontje klikken, dat is aan, de onderste is uit.
Als het lampje iets doet, weet je het, misschien zijn de drivers er niet (goed) geinstalleerd.

Groetjes,
Tim

Het type wat jij opgeeft ( pavilion 1205 sd) is niet te vinden, niet bij HP en ook googlen levert niet veel op. Ik vind wel linkjes naar HP Pavilion dv4-1205tu en een HP Pavilion G7-1205SD - daar komt ten minste 1205 in voor. Dus wat heb je precies?

Om een wifi link op te kunnen zetten hen je een aantal zaken nodig:
1. Uiteraard een werkende wifi kaart (en je hebt al gecheckt of de hardware ook aan staat).
2. de juiste driver voor je OS (in apparaatbeheer moet hij dan werkend en ingeschakeld (!) te zien zijn)
3. Softwarematig moet de kaart ook aangezet zijn.

Als je het juiste type weet kun je in de handleiding (of online) nagaan of er wel een wifi module in zit. Anders moet je je laptop open schroeven om te kijken, dat kan ook.
Dan kun je ook de juiste drivers daarvoor bij HP downloaden en installeren.
Daarna zou je wifi in ieder geval zichtbaar moeten worden in het OS.

Laatst bewerkt:
Ik heb de bijlage geprobeerd maar ik krijg het scherm :Cannot open bthserv on computer.
Gr Harry

Solaris
dit type bestaat wel degelijk kijk maar bij de drivers en tik maar in pavilion 1205 SD

Het is de meeste rechter knop en dan de bovenste, dat bthserv is van bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan