Draadloze WiFi extender voor buiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruggeling

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
Ik ben in het bezit van een Ubee Modem/Router, die op de begane grond staat.

Op zolder heb ik een Linksys Giga Router staan als client.

Op de Eerste verdieping heb een bekabelde Acces Point staan van Enginius.

Op de begane grond weer een Asus Extender.

Dit werkt allemaal prima.

Ik heb echter een lang diepe tuin en wil als het kan vanwege een tuinhuisje daar toch ook wel Wifi hebben. Met wat ik nu heb is het net te kort.

Ik zit te denken aan een draadloze Wifi extender voor buiten.

Kan iemand mij vertellen welke merk en eventueel type voldoet voor mij, om achter in de tuin toch WiFi te hebben.

Alvast bedankt voor het meedenken.

weet niet wat je budget is? maar je kan het zo mooi maken als je wilt ;)

ENH710EXT
Code:
http://www.engeniustech.com.sg/node/1113

Met vriendelijke groet,
Thijs Walgering

Tot Eur 100,- wil ik wel gaan. Deze Enginius kost Eur 628,-. Beetje te duur. Zijn er geen goedkopere??

Voor de rest heb ik persoonlijk niet zo veel ervaring met Outdoor wifi, alleen die 710EXT.
daarover kan ik aalleen maar zeggen makkelijk installeren duidelijke web interface en goede kwaliteit.

Maar Ubiquti heeft ook een hoop goedkopere oplossingen. kijk eens rond op hen website hopelijk vind je daar een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Thijs

Thijs, ik dacht dat je de tplink bedoelde.

Kun je mij een link sturen van de ubiquti 710ext, dan kan ik er wat over lezen. Ik kan hem wel bij Conrad vinden, maar dit type lijkt er niet bij te staan.
Wat kost deze ongeveer?

gr
frank

Sorry Ik haal ook de merken door elkaar heen :S Enginus 710ext heb ik ervaring mee

Ubiquti niet een specifiek type voor buiten, maar hoor over de ubiquti altijd goede dingen, sorry ik haal duidelijk de merken door elkaar :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan