draadloze xbox 360 controller aansluiten op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Puguin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2012
Berichten
4
Hoi,
Ik heb op internet gezien dat je je xbox 360 controller met de pc kan verbinden ik weet alleen niet zeker of dit met een draadloze controller kan en hoe het moet
Ik ben namelijk bij verschillende winkels langs geweest zonder succes.... Bij voorbaat dank!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Heb je een eigen topic gegeven, het is n.l. niet toegestaan in anderman's topic in te breken, bovendien was het topic ook nog ouder dan 3 maanden.
Succes verder hier op het forum en met je vraag.
 
Oh oke dan, dat wist ik niet. Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal morgen ook even de forum regels doorlezen. Ga nu naar bed.
Bart
 
Je vraag staat nu bovenaan de lijst met nieuwe vragen, dus de kans dat iemand snel reageert is nu vele malen groter. :D
 
Hallo,

Ik heb een paar maand geleden deze adapter gekocht op ebay en ja het komt uit Duitsland en hij kwam binnen een week binnen.

Ik heb gekeken op tweakers en andere vergelijking sites maar kon net als jou niet een adapter vinden.

Eenmaal als je deze aansluit op je computer moet je misschien handmatig de xbox 360 wireless adapter driver installeren.

dit hoeft niet maar bij mij was het met mn Windows x64 systeem wel nodig. Als je hier hulp bij nodig hebt dan laat je het maar weten.

Hier heb ik tevens mn adapter besteld mocht je het ook willen doen ;)
Ebay linkje
 
Meerdere controllers

Nogmaals bedankt voor de snelle reacties! Nog 1 vraagje voor ik hem bestel: is het mogelijk meerdere controllers op 1 adapter aan te sluiten?
Bart
 
Volgens de officiele site van microsoft ondersteunt hij 4 controllers. ik heb het zelf niet getest omdat ik er maar 1 heb.

linkje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan