draagbare dvd speler aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunion

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Ik heb een paar jaar geleden een portable dvd speler gekocht, en ik zou eens voor de fun willen proberen om het als een extern scherm te gebruiken voor mijn laptop/computer/ps3/ of iets anders.

dit zijn de aansluiting dat men dvd speler heeft
portdvd.JPG

Maar ik denk dat de audio en video aansluitingen alleen output zijn.

Nu is mijn vraag:
Kan ik dit als extern scherm gebruiken? (ik denk 99% van niet)

Nog een vraag :P : Hoe weet je of het input of output is, en hoe weet je welke kabel je moet gebruiken.

Ik heb al zitten googlen, maar ik kan er niet echt aan uit.
Het zal wel makkelijk te vinden zijn op google als je weet wat je moet zoeken. maar ik ken niet veel van elektronica.

Ik weet ook niet welk type het is, enigste dat ik weet is dat het van LG is :)

Ik hoop dat iemand me kan helpen?

-greetz-

waarschijnlijk is het input, controleer maar of er een xbox , playstation op aangesloten kan worden.

output zou dom zijn, op je beeldscherm van je pc zit toch ook geen extra aansluiting dat je wat je op je scherm ziet ook op een ander scherm hetzelfde weergegeven kan worden.

helaas kan het toch niet als extra scherm gebruikt worden, omdat dat scart niet echt de gangbare output vna een videokaart is.

wat emile zegt ligt voor de hand. Het zou onmoeglijk zijn als het out put zou zijn.

wat emile zegt ligt voor de hand. Het zou onmoeglijk zijn als het out put zou zijn.
Ik weet wel dat het onmogelijk is als het output is. Maar ik weet niet of het output is, daarom dat ik hier hulp vraag :)
Ik denk dat het output zodat je het kan aansluiten op een tv scherm.

Weet er iemand wat voor kabel je ervoor moet gebruiken?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan